Конспект урока по математике 50-24

Раздел Начальные классы
Класс 1 класс
Тип Тесты
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Есть
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24Конспект урока по математике 50-24





2-ги класска математика кичээлиниң технологтуг картазы

Темазы: 50-24 хевирниң чижектерин бодап өөредири

Тургусканы: 3дугаар школаның

эге класстар башкызы

Куулар А.М.





Чадаана-2016

Класс: 2

Кичээлдиң темазы: 50-24

Кичээлдиң хевири: Аян-чорук кичээли

Сорулгалары:

Өөредилгелиг: 50-24 хевирниң чижектерин алгоритм езугаар бодап өөредир.

Сайзырадылгалыг: Өөреникчилерниң математиктиг аас болгаш бижимел чугаазын сайзырадыр.

Кижизидилгелиг: кичээл үезинде бот-боттарын дыңнап билирин, корум-чурумну тудуп билирин кижизидер.

Бугу талалыг ооредилгелиг ажыл-чорудулгазын кижизидери

(формирование УУД): Личностуг ажыл-чорудулга (личностные действия): бот-башкарныры, утка чырыдары, мозу-будуш болгаш этикалыг уг-шигни тывары (самоопределение, смыслообразование, нравственно-этическая ориентация) Башкарыкчы ажыл-чорудулга (регулятивные действия): сорулга салыры, план тургузары, баш бурунгаар айтыры, хыналда кылыры, эдип-чазаары, унелээри, бот башкарныры (целеполагание, планирование, прогнозирование, контроль, коррекция, оценка, саморегуляция) Билип алыышкын ажыл-чорудулгазы (познавательные действия): ниити ооредилгелиг, логиктиг, берге айтырыгны шиитпирлеп билири (общеучебные, логические, постановка и решение проблемы) Харылзажылга ажыл-чорудулгазы (коммуникативные действия): ооредилгеге хамаарышкан кады-ажылдажылга, айтырыгларны салыры, чорулдээлиг айтырыгларны сайгап шиитпирлээри, эш-оорунун корум-чурумун удурттуру, бердинген сорулгаларга, байдалдарга бодунун бодалдарын шын болгаш долу илередип билири (планирование учебного сотрудничества, постановка вопросов, разрешение конфликтов, управление поведением партнера, умение с достаточной точностью и полнотой выражать свои мысли в соответствии с задачами и условиями коммуникации)

Кичээлдиң дерилгези: өөредилге ному, компьютер, проектор, карточкалар

Кичээлдиң чадалары

Үези

Башкының ажыл-чорудулгазы

Өөреникчилерниң ажыл-чорудулгазы

Бүгү талалыг өөрелилге ажыл-чорудулгазы

  1. Орг. Кезээ.

Өөредилге ажыл-чорудулгазынче барымдаа

2

Хөглүг коңга кыңгырт кылды,

Кичээл шагы эгеледи.

Кончуг оожум орупкаштың

Кичээнгейлиг өөрениили

Билип алырын күзеп тур мен, чүге дизе шыдаар мен.

Бот-боттарынче хүлүмзүрүүр. Личностуг (ажылдаарынга белеткендирер, ажылчын олудун организастаары)

Башкарыкчы (сорулга салыры)

Харылзажылга (диалог чугааны ажыглап билири)

  1. Билигниң чугулазы

2

Бөгүн кичээливисте бис хуулгаазын алаакче аян-чорук кылыр бис.

Оюн "Арыжыгаш"

Хуулгаазын алаакта бисти чараш чечектер уткуп тур көрүңер даан! Олар хуулгаазын чечектер-дир. Чечек бүрүзү онаалгаларлыг. Оларны бис кады бодаар ужурлуг бис. А харыыларын арыжыгаштар эккелген.

  • Арылар чечектерге чүге хонарыл?

Бистиң чараш, хуулгаазын алаагывыс кырынга ала-сааскан ужуп чорааш, чүг оскунуп алган. Ол оскунуп алган чүүнде бодалга бижээн. Бис бодалганы хуулгаазын алаагывыска аян-чоруувусту уламчылаар дизе, бодаар ужурлуг бис.

60+15 (60 биле 15түңү кажыл?)

20+5 (20-ни 5-ке улгаттырар)

39-4 ( 39-ту 4-ке эвээжедир)

70-10 (эвээжеттиниг 70, казыкчы 10, ылгалы кажыл?)

9+□=14 (1-ги каттыныг 9, түң 14 болза, 2-ги каттыныг каш-тыр?)

Бодалга: Чайка 44 чыл чурттаар, а каарган 25. Чайкага бодаарга 25 чыл хөй чурттаар. Каарган каш чыл чурттаарыл?

44+25=79 Харылзажылга (бодунун бодалдарын аас-биле илередири)

Билип алыышкын (оореникчи бодунун амыдыралчы опыт-дуржулгазынга даянып тургаш билиглерин ажыглаары.)


  1. Өөредиглиг сорулганы салыры

3

  • Көрүңер даан, уруглар чараш ховаганнар чурум езугаар туруп алган, силерге онаалгалар берип турар-дыр?

1.Көргүзүглерни номчуур

2.Чүнү эскерип тур силер?

3.Көргүзүглерни бодаар

-Кым билип каапты, кандыг хевирниң чижектерин өөренир-дир бис?

40-6

40-26

40-16

40-36

40-16 хевирниң чижектерин бодап өөренир бис. Личностуг (ажылдаарынга белеткендирер, ажылчын олудун организастаары)

Башкарыкчы (сорулга салыры)

Харылзажылга (диалог чугааны ажыглап билири)

  1. Чаа билиглерни ажыдары

6

50-24

----------

(50-20)-4=26

Баштай чүнү казыыр бис?

Чаңгыстар кайы чүвел, уруглар? Адаптыңарам

0-тен 4-тү казып болур бис бе?Чүге?

0-тен 4-тү казып болбас болза, ам канчаптар бис?

1 онну 5 ондан чээп алыр бис. Чээп алырывыска 0 каш апарганыл?

(Утпас дээш, 5 деп чурагайның кырынга точка демдеглеп алыр бис)

1 он= 10 чаңг. 10-4=6

Чаңгыстар адаанга 6-ны бижип алыр мен.

Оннарны казыыр бис. 5 он бар турган, чаңгыстар казып тургаш, 1 онну чээп алырывыска каш он артканыл?

4-2=2

Оннар адаанга 2-ни бижиир бис.

Чижек 1. (тайылбырлап тургаш, бодаар)

Чаңгыстарны казыыр мен

0, 4

0-тен 4-тү казып болбас

10

10-4=6

4


Билип алыышкын (чаа билиглерни ном болгаш бодунун амыдыралчы опыт-дуржулгазынга даянып алгаш чедип алыры)

Харылзажылга (бодунун бодалдарын аас-биле илередип билири, оске улустун чугаа-домаан дыннап болгаш билирин чедип алыры)

Башкарыкчы (класс-биле тургускан план-биле шын ажылдап билири)

  1. Сула шимчээшкин

2

Музыка аайы-биле кылыр


  1. Чаа билиглерни чогаадыкчы чорук дузазы-биле катаптаары

4

Аян-чоруувустуң үезинде алаакка бис арыг-силиг, чурумнуг болур ужурлуг бис.

Арын 19. Бодалга 2.

-Бодалга чүнүң дугайында-дыр, уруглар?

-Чүү билдингир-дир?

Мен шиңгээдип ап тур мен.

Платье-26

Костюм-?, оон 4 хөй

Чүвүрлер- ?, 10 эвээш

Бодааны:

1.26+4=30 к.

2. 30-10=20 ч.

26+4-10=20

Харыызы: чүвүрлерниң саны 20 Харылзажылга (бодунун бодалдарын аас болгаш бижимел илередири)

Башкарыкчы (кичээлде кылыр ажылдарнын чурумун чугаалап билири)

  1. Катаптаан чүүлдерни билиглер системазынче киирери

2

Арын 19. Чижек 3.

1 дугаар одуруг, 1-ги чижекти кылыр, а ийи дугаар одуруг 2-ги чижекти кылыр. Кылган соонда, бот-боттарын хынаар.

Мен ажыглап тур мен.

х-20=7 у+9=17

х=9 у=8

1 дугаар одуруг, 1-ги чижекти кылыр, а ийи дугаар одуруг 2-ги чижекти кылыр. Кылган соонда, бот-боттарын хынаар. Личностуг (бодун хынап билири)

Башкарыкчы (кылган ажылынын эдилгелерин (корректировка) шын кылып билири)

  1. Ажыл-чорудулганың

рефлексиязы.и

Түңнел.

2

-Силерге кичээл солун болгаш теманы эки билип алган болзуңарза чечээңерни кызыл корзинаже, а бир эвес теманы ам-даа чедир билбээдим деп бодап турар болзуңарза чечээңерни көк корзинаже суп каар силер. Башкарыкчы (бодунун ажылын шын унелээри)

  1. Онаалга

1

Чижек 4. арын 19

Сана. Артык көргүгүгнү тып. Арын 19



© 2010-2022