- Преподавателю
- Начальные классы
- Комплексная работа (2 класс)
Комплексная работа (2 класс)
Раздел | Начальные классы |
Класс | 2 класс |
Тип | Другие методич. материалы |
Автор | Корбаа А.У. |
Дата | 21.09.2015 |
Формат | docx |
Изображения | Есть |
Ажылдың кол кезээнде онаалгаларны чурум ёзугаар
шуптузун шын күүседирин кызыт. 1-ги онаалга. Сөзүглелди иштиңде номчуп эгелээш, башкының сигналының соонда, четкен сөзүңнү демдеглеп ал. Сөзүглелди төндүр номчу. Эзир болгаш диис Суур артынга шыкка диис үш оолдары-биле ойнап турган. Часкы хүн караа чылыг. Бичии ѳг-бүлениӊ иштиниӊ ѳѳрүшкүлүү хѳлчок. Хенертен улуг ала эзир келгеш, дииспеектерниӊ бирээзин теве-ле берген. Араатан ужуп үнүп четтикпээн. Иези диис эзирден сирбектенипкен. Демисел-даа эгелээн. Эзир баштай тиилээр чазып турган. Диистиӊ бир караан деже соктапкан. Диис кортпаан. Диис сѳѳлгү күжүн чыып алгаш, эзирни черже сы муна берген. Ол-ла уу-биле эзирниӊ бажын ызырыпкан. Бодунуӊ балыгларын херекке албаан. Диис оглун чылгап эгелээн.
2-ги онаалга. Сѳзүглелдиӊ маадырларын айыт. а) б) в) диис
үгү
эзир □ □ □ г) д) е) ары
диис оолдары
пага □ □ □ 3-ку онаалга. Сѳзүглелден бир домактан шилип алгаш, дүжүрүп бижи. ___________________________________________________________________________________________________________________________ Хынааш, частырыглар бар болза, эдип ал.
4-ку онаалга Үш диис оолдарыныӊ буттары чежел? а) 6 б) 12 в) 8
5-ки онаалга 1.Сѳзүглелде каш дириг амытан база каш куш барыл? Чурагайлар-биле бижи. дириг амытан □ куш □ Сѳзүглелде дириг амытаннар куштардан каш хѳйүл? Бодаанын бижи.
6-гы онаалга.
- Шимчевес деп сөсте ыыткыр ажык эвес үжүктерниң адаан шый.
- Диис - ү үн, үжүк.
- Немелде кезээ.
Задание 8 Запиши ,сколько звуков и букв в этом слове: Кошка-- … звуков, … букв
Подчеркни мягкие согласные звуки : котята
Задание 9 Рассмотри схему. Соедини эти рисунки стрелками.
карандаш
Кто?
кошка
мальчик
Что?
село
орел
лягушка
Задание 10. Сѳзүглелде сирбектенипкен деп сѳстуӊ утказын тайылбырла. _____________________________________________________ _______________________________________________________