Технологическая карта к уроку в 1 классе по математике Увеличить на 1, уменьшить на 1

Раздел Начальные классы
Класс 1 класс
Тип Конспекты
Автор
Дата
Формат doc
Изображения Нет
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Муниципальное общеобразовательное бюджетное учреждение
«Чемоикинская СОШ»



Конспект урока математики в 1 классе

Тема урока: «Увеличить на 1. Уменьшить на 1.»

( «Школа России»)





Учитель начальных классов МБОУ ЧСОШ

Кириллина Елена Афанасьевна

Конспект урока ( УМК «Школа России»)

Тема урока

Увеличить на 1. Уменьшить на 1.

Дидактическая цель

Создать условия для открытия детьми нового знания по теме урока

Тип урока

повторение

Задачи урока

Образовательные (предметные):

  • Ознакомить с понятиями «увеличить на …», «уменьшить на …»

  • Закрепить знание связи: если прибавить 1, то результат увеличиться на 1, если вычесть 1, то результат уменьшится на 1

  • Формировать умение владеть математической терминологией.

  • Совершенствовать вычислительные навыки.

Развивающие (метапредметные):

Познавательные:


  • Развивать умение сравнивать, сопоставлять, обобщать.

  • Помочь выделить и сформулировать познавательную цель.

  • Развивать умение работать с информацией и обмениваться её.

  • Формировать умение использовать полученную информацию.

  • Работать над использованием знаково-символических средств.

  • Продолжить работу над формированием умений ориентироваться в учебнике и тетради для самостоятельной работы.

Коммуникативные:


  • Создать условия для учебного сотрудничества с учителем и сверстниками.

  • Способствовать осуществлению взаимодействия ребёнка с соседом по парте.

  • Формировать умения слышать друг друга и понимать.

  • Помочь ребёнку в аргументации своего мнения.

Регулятивные:

  • Формировать умение соотносить свои знания, определять проблему.

  • Фиксировать индивидуальное затруднение в пробном действии.

  • Способствовать выполнению пробного действия.

  • Развивать умение контролировать и оценивать свою деятельность.

Воспитательные (личностные):

  • Формировать мотивационную основу учебной деятельности, положительное отношение к уроку, понимание необходимости учения.

  • Способствовать проявлению познавательной инициативы в оказании помощи соученикам.

  • Следовать в поведении моральным и этическим требованиям.

  • Способствовать проявлению самостоятельности в разных видах деятельности.

  • Работать над осознанием ответственности за общее дело.

  • Понимать и следовать в деятельности нормам эстетики.

  • Развивать умение адаптироваться к сложным ситуациям.

  • Работать над самооценкой и адекватным пониманием причин успеха/неуспеха в учебной деятельности.

  • Следовать установке на здоровый образ жизни и её реализации в реальном поведении.

Формы организации познавательной деятельности

Фронтальная, групповая, работа в парах

Средства обучения

Учебник, тетрадь, фишки, мультимедийное сопровождение , презентация.



Технологическая карта урока математики Этап урока Деятельность учителя Деятельность учащихся Универсальные действия

I.Мотивация к учебной деятельности

Улэ миэстэтин бэлэмин керуу. Уруокка бэлэмнэнии.

Слайд 1.

Чуораан тыаhа лынкынаата

о5олору уруокка ынырда.

Бэйэ-бэйэбитигэр мичээрдэ бэлэхтээтибит

уонна тыаhа суох олордубут.

Уруокка барыгытыгар ситиhиини интириэhинэй улэни ба5арабын.

- билигин хайдах настарыанньалааххытын смайликтарынан кердердубут эрэ. Учууталы кытта дорооболоhуу. Улэлиигэ бэлэмнэнии.



О5олор уруокка бэлэмнэрин сыаналаналлар.

Личностные УУД: положительное отношение к уроку;

следование в поведении моральным и этическим требованиям.

Коммуникативные УУД: учебное сотрудничество с учителем

II.Актуализация знаний

- бугун биhиги айанна турунуохпут. Айанна барыахпыт иннинэ эhиги биир тылы таайыахтааххыт.

СЛАЙД

1 сорудах. « Холобуру суоттаа»

5 + 2 = 7 ы

6 - 3 = 3 к

4 + 4 = 8 н

6 - 1 = 5 ы

8 - 2 = 6 h

-Эппиэттэрбитин улаатан иhэр бэрээдэгинэн туруорун.

-Улаатан иhэр бэрээдэк диэн хайда5ый?

-Туох диэн тыл та5ыста? Ким аа5ыай? (слайд 1)

- айыл5а хайдах бэлэмнэнэрий о5олоор кыhыңңа?

- билигин айыл5а5а та5ыстахпытына туохтары кѳрүѳхпүтүн сѳбүй? (слайд 2)

- кинилэргэ хайдах кѳмѳлѳhүѳххэ сѳбүй? (Слайд3)

Пааранан үлэ:

- билигин чыычаахтар дьиэчээннэрин ситэрэн биэриэхэйин эрэ. (фронтальнай бэрэбиэркэ)

- маладьыастар

Биирдиилээн улэни тэрийии:

-

1 уерэнээччи 2 уерэнээччи 3 уерэнээччи

«Тэҥнээ» «+», «-» бэлиэни туруор 6 + 1

8 * 9 6 * 1 >5 7 + 1

7 * 6 8 * 1 =7 9 - 1

3 * 5 9 * 1 <10

пааранан үлэ:

- билигин задачаны суоттуохха эрэ:

кормушка5а 8 чыычаах олорбут,

олортон 3-hэ эрэ барабыай.

Ким түргэнник аа5ыай

Хас туллук олорбутуй?

- билигин хас чыычаах баарын тэтэрээккэ тѳгүрүгүнэн кѳрдѳрүѳххэйин эрэ.

Итини хайдах суруйабытый?

Ѳссѳ хайдах суруллуулары суруйуохха сѳбүй?

- маладьыастар


о5олор чыыhылалаах карточканан улэлииллэр

3 5 6 7 8

к ы h ы н



о5олор улэлэрин алгоритмынан сыаналааhын

ыйытыыга эппиэттээhин.

- биир о5о дуоска5а улэлиир.

8-3=5

8-5=3

3+5=8

Познавательные УУД: развитие умений сравнивать, обобщать

Регулятивные УУД:; умение контролировать свою деятельность;

фиксирование индивидуального затруднения в пробном действии; умение соотносить свои знания, определять проблему

Коммуникативные УУД: аргументация своего мнения

Личностные УУД: умение адаптироваться к сложным ситуациям;

установка на здоровый образ жизни и её реализация в жизни.

Физ.минутка Ба5ачааннар

Постановка учебной задачи 7 + 1 8 - 1 9 - 1 6 + 1 - Холобурдары ханнык бѳлѳххѳ араарыахха сѳбүй? -тугу бэлиэтии кѳрдүгүт? - Чэ эрэ о5олоор бугун туох сананы кытта билсиhэбитий? - Оччо5о бугун тугу гына уерэнэбитий? - Ким онно уерэниэн ба5арарый? Бастакы бѳлѳххѳ улаатыннарбыттар, иккис бѳлѳххѳ куччаппыттар. Бугунну уруокка чыыhылалары биирдиилээ5инэн улаатыннара, куччата уерэнэбит.

Личностные УУД: формирование мотивационной основы учебной деятельности

Познавательные УУД: выделение и формулирование познавательной цели с помощью учителя

Первичное восприятие и усвоение нового знания



физминутка

- чыычаахтар кыстыкка хайдах бэлэмнэнэллэрий?

- Саас кетен кэлэр чыычаа5ы таайын эрэ.

- Дюймовочка остуоруйаны билэбит, кыысчаан ханнык чыычаа5ы керен-харайан утуердубутэй?

Учебнигынан улэ: (68 сирэй)

- хас ласточка кетерге бэлэмнэммитий?

-Хас ласточка баарый да оччо фишканы уурдубут.

-Хас кетен кэлбитий?

-эбии 2 фишканы уурабыт.

-Хас ласточка буолбутуй?

-Хайдах гынан 10 ыллыбытый?

-улаатта дуу куччаата дуу чыычаахпыт ахсаана уонна фишкабыт?

-бары бииргэ аа5абыт 8 + 2 =10 (8-hы 2-нэн улаатыннардыбыт)

-хас чыычаах, фишка буолланый?

-хас кеппутуй?

-хас хаалбытый?

-хайдах суруйабытый?

-чыычаахпыт ахсаана хайаатай?

-суруллууну аахтыбыт эрэ 10 - 1 = 9 (10-ну 1-нэн куччаттыбыт)

-чэ эрэ туох тумуккэ кэллибит оччо5о?

О5олор музыканан сынньаналлар.

Ыйытыыга эппиэт.

-ласточка

8

о5олор 8 фишканы уураллар.

2

10

8 + 2 = 10

биир уерэнээччи дуоска5а уурар.

10

1

9

10 - 1 =9 1 уерэнээччи дуоска5а суруйар

о5олор тумук онороллор.


.

Познавательные УУД: умение работать с информацией и обмениваться её;

использование знаково - символических средств;

умение ориентироваться в учебнике и тетради для самостоятельной работы;

умение сравнивать, сопоставлять, обобщать.

Регулятивные УУД: умение контролировать свою деятельность

Коммуникативные УУД: аргументация своего мнения; взаимодействие с соседом по парте;

сотрудничество с учителем и сверстниками.

Личностные УУД: проявление познавательной инициативы в оказании помощи соученикам;

проявление самостоятельности в разных видах деятельности; осознание ответственности за общее дело;

понимание и следование в деятельности нормам эстетики;

установка на здоровый образ жизни и её реализация в жизни.

Первичное закрепление

Самостоятельная работа с самопроверкой по эталону

Учебнигынан улэ:

холобурдары суоттааhын

кэрчиктэр усталарын тэннээhин.

-Хайдах кэрчиктэр баалларый?

-аалай уонна от куех кэрчиктэр усталара хайдахтарый, онтон аалай уонна х.к., о.к. уонна х.к.

тэтэрээккэ улэ:

-1 соруда5ы кердубут эрэ

-быhааран суоттуоххайын эрэ.

№2

№3

бэйэ-бэйэни бэрэбиэркэлэнии

Холобурдары быhааран суоттууллар.

-аалай, от куех, халлаан куех

бэйэлэрэ улэлииллэр.

Познавательные УУД: умение использовать полученную информацию;

умение ориентироваться в тетради для сам. работы

Регулятивные УУД: способность выполнять пробное учебное действие

Коммуникативные УУД: сотрудничество со сверстниками; умение слышать друг друга и понимать

Личностные УУД: следование в деятельности нормам эстетики

Рефлексия деятельности Рефлексия.

Туох сана билистибитий?

Бугунну уруокпут сыала туох этэй?

Бугунну улэбитин сыаналаныаххайын эрэ.

Слайд 12.

смайлигы талыы.

Ким барытын сепке онорбут - уербут смайлигы

ким учугэйдик улэлээбит, ол гынан баран а5ыйах сыыhаны онорбут буолла5ына - толкуйдаабыт смайлигы.

Ким тугу да ейдеебетех буолла5ына - хомойбут смайлигы.

Дуоска5а уурабыт

биирдиилээн уонна бары бииргэ улэлэрин тумугун таhаарыы.

Бугунну уруокка ким хайдах улэлээтим дии санаатай?

Бугунну сыалбытын ситистибит.

Бэйэни сыаналаныы.

Дуоска5а уурабыт

Регулятивные УУД: оценка своей деятельности на уроке

Личностные УУД: самооценка и адекватное понимание причин успеха/неуспеха в учебной деятельности





© 2010-2022