- Преподавателю
- Начальные классы
- Технологическая карта к уроку в 1 классе по математике Увеличить на 1, уменьшить на 1
Технологическая карта к уроку в 1 классе по математике Увеличить на 1, уменьшить на 1
Раздел | Начальные классы |
Класс | 1 класс |
Тип | Конспекты |
Автор | Кириллина Е.А. |
Дата | 25.02.2016 |
Формат | doc |
Изображения | Нет |
Муниципальное общеобразовательное бюджетное учреждение
«Чемоикинская СОШ»
Конспект урока математики в 1 классе
Тема урока: «Увеличить на 1. Уменьшить на 1.»
( «Школа России»)
Учитель начальных классов МБОУ ЧСОШ
Кириллина Елена Афанасьевна
Конспект урока ( УМК «Школа России»)
Тема урока
Увеличить на 1. Уменьшить на 1.
Дидактическая цель
Создать условия для открытия детьми нового знания по теме урока
Тип урока
повторение
Задачи урока
Образовательные (предметные):
-
Ознакомить с понятиями «увеличить на …», «уменьшить на …»
-
Закрепить знание связи: если прибавить 1, то результат увеличиться на 1, если вычесть 1, то результат уменьшится на 1
-
Формировать умение владеть математической терминологией.
-
Совершенствовать вычислительные навыки.
Развивающие (метапредметные):
Познавательные:
-
Развивать умение сравнивать, сопоставлять, обобщать.
-
Помочь выделить и сформулировать познавательную цель.
-
Развивать умение работать с информацией и обмениваться её.
-
Формировать умение использовать полученную информацию.
-
Работать над использованием знаково-символических средств.
-
Продолжить работу над формированием умений ориентироваться в учебнике и тетради для самостоятельной работы.
Коммуникативные:
-
Создать условия для учебного сотрудничества с учителем и сверстниками.
-
Способствовать осуществлению взаимодействия ребёнка с соседом по парте.
-
Формировать умения слышать друг друга и понимать.
-
Помочь ребёнку в аргументации своего мнения.
Регулятивные:
-
Формировать умение соотносить свои знания, определять проблему.
-
Фиксировать индивидуальное затруднение в пробном действии.
-
Способствовать выполнению пробного действия.
-
Развивать умение контролировать и оценивать свою деятельность.
Воспитательные (личностные):
-
Формировать мотивационную основу учебной деятельности, положительное отношение к уроку, понимание необходимости учения.
-
Способствовать проявлению познавательной инициативы в оказании помощи соученикам.
-
Следовать в поведении моральным и этическим требованиям.
-
Способствовать проявлению самостоятельности в разных видах деятельности.
-
Работать над осознанием ответственности за общее дело.
-
Понимать и следовать в деятельности нормам эстетики.
-
Развивать умение адаптироваться к сложным ситуациям.
-
Работать над самооценкой и адекватным пониманием причин успеха/неуспеха в учебной деятельности.
-
Следовать установке на здоровый образ жизни и её реализации в реальном поведении.
Формы организации познавательной деятельности
Фронтальная, групповая, работа в парах
Средства обучения
Учебник, тетрадь, фишки, мультимедийное сопровождение , презентация.
Технологическая карта урока математики Этап урока Деятельность учителя Деятельность учащихся Универсальные действия
I.Мотивация к учебной деятельности
Улэ миэстэтин бэлэмин керуу. Уруокка бэлэмнэнии.
Слайд 1.
Чуораан тыаhа лынкынаата
о5олору уруокка ынырда.
Бэйэ-бэйэбитигэр мичээрдэ бэлэхтээтибит
уонна тыаhа суох олордубут.
Уруокка барыгытыгар ситиhиини интириэhинэй улэни ба5арабын.
- билигин хайдах настарыанньалааххытын смайликтарынан кердердубут эрэ. Учууталы кытта дорооболоhуу. Улэлиигэ бэлэмнэнии.
О5олор уруокка бэлэмнэрин сыаналаналлар.
Личностные УУД: положительное отношение к уроку;
следование в поведении моральным и этическим требованиям.
Коммуникативные УУД: учебное сотрудничество с учителем
II.Актуализация знаний
- бугун биhиги айанна турунуохпут. Айанна барыахпыт иннинэ эhиги биир тылы таайыахтааххыт.
СЛАЙД
1 сорудах. « Холобуру суоттаа»
5 + 2 = 7 ы
6 - 3 = 3 к
4 + 4 = 8 н
6 - 1 = 5 ы
8 - 2 = 6 h
-Эппиэттэрбитин улаатан иhэр бэрээдэгинэн туруорун.
-Улаатан иhэр бэрээдэк диэн хайда5ый?
-Туох диэн тыл та5ыста? Ким аа5ыай? (слайд 1)
- айыл5а хайдах бэлэмнэнэрий о5олоор кыhыңңа?
- билигин айыл5а5а та5ыстахпытына туохтары кѳрүѳхпүтүн сѳбүй? (слайд 2)
- кинилэргэ хайдах кѳмѳлѳhүѳххэ сѳбүй? (Слайд3)
Пааранан үлэ:
- билигин чыычаахтар дьиэчээннэрин ситэрэн биэриэхэйин эрэ. (фронтальнай бэрэбиэркэ)
- маладьыастар
Биирдиилээн улэни тэрийии:
-
1 уерэнээччи 2 уерэнээччи 3 уерэнээччи
«Тэҥнээ» «+», «-» бэлиэни туруор 6 + 1
8 * 9 6 * 1 >5 7 + 1
7 * 6 8 * 1 =7 9 - 1
3 * 5 9 * 1 <10
пааранан үлэ:
- билигин задачаны суоттуохха эрэ:
кормушка5а 8 чыычаах олорбут,
олортон 3-hэ эрэ барабыай.
Ким түргэнник аа5ыай
Хас туллук олорбутуй?
- билигин хас чыычаах баарын тэтэрээккэ тѳгүрүгүнэн кѳрдѳрүѳххэйин эрэ.
Итини хайдах суруйабытый?
Ѳссѳ хайдах суруллуулары суруйуохха сѳбүй?
- маладьыастар
о5олор чыыhылалаах карточканан улэлииллэр
3 5 6 7 8
к ы h ы н
о5олор улэлэрин алгоритмынан сыаналааhын
ыйытыыга эппиэттээhин.
- биир о5о дуоска5а улэлиир.
8-3=5
8-5=3
3+5=8
Познавательные УУД: развитие умений сравнивать, обобщать
Регулятивные УУД:; умение контролировать свою деятельность;
фиксирование индивидуального затруднения в пробном действии; умение соотносить свои знания, определять проблему
Коммуникативные УУД: аргументация своего мнения
Личностные УУД: умение адаптироваться к сложным ситуациям;
установка на здоровый образ жизни и её реализация в жизни.
Физ.минутка Ба5ачааннар
Постановка учебной задачи 7 + 1 8 - 1 9 - 1 6 + 1 - Холобурдары ханнык бѳлѳххѳ араарыахха сѳбүй? -тугу бэлиэтии кѳрдүгүт? - Чэ эрэ о5олоор бугун туох сананы кытта билсиhэбитий? - Оччо5о бугун тугу гына уерэнэбитий? - Ким онно уерэниэн ба5арарый? Бастакы бѳлѳххѳ улаатыннарбыттар, иккис бѳлѳххѳ куччаппыттар. Бугунну уруокка чыыhылалары биирдиилээ5инэн улаатыннара, куччата уерэнэбит.
Личностные УУД: формирование мотивационной основы учебной деятельности
Познавательные УУД: выделение и формулирование познавательной цели с помощью учителя
Первичное восприятие и усвоение нового знания
физминутка
- чыычаахтар кыстыкка хайдах бэлэмнэнэллэрий?
- Саас кетен кэлэр чыычаа5ы таайын эрэ.
- Дюймовочка остуоруйаны билэбит, кыысчаан ханнык чыычаа5ы керен-харайан утуердубутэй?
Учебнигынан улэ: (68 сирэй)
- хас ласточка кетерге бэлэмнэммитий?
-Хас ласточка баарый да оччо фишканы уурдубут.
-Хас кетен кэлбитий?
-эбии 2 фишканы уурабыт.
-Хас ласточка буолбутуй?
-Хайдах гынан 10 ыллыбытый?
-улаатта дуу куччаата дуу чыычаахпыт ахсаана уонна фишкабыт?
-бары бииргэ аа5абыт 8 + 2 =10 (8-hы 2-нэн улаатыннардыбыт)
-хас чыычаах, фишка буолланый?
-хас кеппутуй?
-хас хаалбытый?
-хайдах суруйабытый?
-чыычаахпыт ахсаана хайаатай?
-суруллууну аахтыбыт эрэ 10 - 1 = 9 (10-ну 1-нэн куччаттыбыт)
-чэ эрэ туох тумуккэ кэллибит оччо5о?
О5олор музыканан сынньаналлар.
Ыйытыыга эппиэт.
-ласточка
8
о5олор 8 фишканы уураллар.
2
10
8 + 2 = 10
биир уерэнээччи дуоска5а уурар.
10
1
9
10 - 1 =9 1 уерэнээччи дуоска5а суруйар
о5олор тумук онороллор.
.
Познавательные УУД: умение работать с информацией и обмениваться её;
использование знаково - символических средств;
умение ориентироваться в учебнике и тетради для самостоятельной работы;
умение сравнивать, сопоставлять, обобщать.
Регулятивные УУД: умение контролировать свою деятельность
Коммуникативные УУД: аргументация своего мнения; взаимодействие с соседом по парте;
сотрудничество с учителем и сверстниками.
Личностные УУД: проявление познавательной инициативы в оказании помощи соученикам;
проявление самостоятельности в разных видах деятельности; осознание ответственности за общее дело;
понимание и следование в деятельности нормам эстетики;
установка на здоровый образ жизни и её реализация в жизни.
Первичное закрепление
Самостоятельная работа с самопроверкой по эталону
Учебнигынан улэ:
холобурдары суоттааhын
кэрчиктэр усталарын тэннээhин.
-Хайдах кэрчиктэр баалларый?
-аалай уонна от куех кэрчиктэр усталара хайдахтарый, онтон аалай уонна х.к., о.к. уонна х.к.
тэтэрээккэ улэ:
-1 соруда5ы кердубут эрэ
-быhааран суоттуоххайын эрэ.
№2
№3
бэйэ-бэйэни бэрэбиэркэлэнии
Холобурдары быhааран суоттууллар.
-аалай, от куех, халлаан куех
бэйэлэрэ улэлииллэр.
Познавательные УУД: умение использовать полученную информацию;
умение ориентироваться в тетради для сам. работы
Регулятивные УУД: способность выполнять пробное учебное действие
Коммуникативные УУД: сотрудничество со сверстниками; умение слышать друг друга и понимать
Личностные УУД: следование в деятельности нормам эстетики
Рефлексия деятельности Рефлексия.
Туох сана билистибитий?
Бугунну уруокпут сыала туох этэй?
Бугунну улэбитин сыаналаныаххайын эрэ.
Слайд 12.
смайлигы талыы.
Ким барытын сепке онорбут - уербут смайлигы
ким учугэйдик улэлээбит, ол гынан баран а5ыйах сыыhаны онорбут буолла5ына - толкуйдаабыт смайлигы.
Ким тугу да ейдеебетех буолла5ына - хомойбут смайлигы.
Дуоска5а уурабыт
биирдиилээн уонна бары бииргэ улэлэрин тумугун таhаарыы.
Бугунну уруокка ким хайдах улэлээтим дии санаатай?
Бугунну сыалбытын ситистибит.
Бэйэни сыаналаныы.
Дуоска5а уурабыт
Регулятивные УУД: оценка своей деятельности на уроке
Личностные УУД: самооценка и адекватное понимание причин успеха/неуспеха в учебной деятельности