- Преподавателю
- Математика
- План конспект урока по математики
План конспект урока по математики
Раздел | Математика |
Класс | - |
Тип | Конспекты |
Автор | Садриева Э.Н. |
Дата | 24.07.2014 |
Формат | docx |
Изображения | Есть |
Математика
«Вакланмалы аңлатмалар»
6нчы класс
Укытучы : Садриева Э. Н.
23.12.1013
Предварительная подготовка: к уроку учащиеся должны знать следующие темы: "Сложение и вычитание дробей", "Умножение и деление дробей", "Распределительное свойство умножения", "Нахождение дроби от числа и числа по его дроби", "Взаимно обратные числа", «Дробные выражения».
Цели урока:
Образовательные: закрепление умения находить значение дробного выражения (повторение действий с десятичными и обыкновенными дробями);
Развивающие: способствовать формированию умений применять приёмы: сравнения, обобщения, выделения главного, переноса знаний в новую ситуацию, развитию математического кругозора и творчества, мышления и речи, внимания и памяти; развитие познавательного интереса, логического мышления у учащихся.
Воспитательные: формирование интереса к предмету, чувства ответственности за свои действия, потребности оказания помощи товарищу.
Формы обучения: фронтальная, индивидуальная, самостоятельная работа.
Тип урока: урок совершенствования знаний, умений, навыков.
Вид урока: комбинированный.
Методы и приемы обучения: объяснительно - иллюстративный, частично-поисковый, исследовательский, словесный, практический.
Оборудование: учебник "Математика - 6 класс", Виленкин Н.Я., карточки с заданиями, презинтация
Дәрес барышы:
І. Оештыру моменты:
Безнен бугенге дэреснен темасы «Вакланмалы саннар».Без бугенге дэрестэ сезнен белэн билгелэмэлэрне кабатлыйбыз , уткэннэрне ныгытабыз..
Каждому из учащихся выдается индивидуальный лист, на котором будут выставляться отметки за каждый этап работы. В конце урока выводится итоговая отметка, подчитываясь как среднее арифметическое значение.
Индивидуальный лист учащегося ____________________________________
Устная работа
Самостоятель-
ная работа
Дополнитель-
ные ответы
Итоговая отметка
за урок
Отметка за выполненную работу
ІІ. Актуальләштерү
1 Өй эшен тикшеру.(Тэйк оф- тач даун)
Сезнен җавабыгыз мин әйткән белән туры килсә басыгыз, туры килмәсә урыныгызда утырып каласыз.
№695(а, в, д, ж)
а) 0,25 д) ж)
в) 3,5
№696(б, г, е. з, к)
б) 4.015 г) 0,132 е)5,2 з) 67,2 к)
Сез өй эшен эшләгэндэ кыенлыклар тудымы?(Булса нинди?)
- Гади вакланмалар белэн эшлэуне дәвам итик.
а) Вакланмаларны кыскартыгыз (Сималтиниус релли тэйбл)(икесе бер вакытта аерым битлэрдэ эшлилэрдэ, аннары беткэч бер берсенэ бирэлэр)
1)1; 2)5; 3); 4) 5) 6); 7).
.
б) Исэплэгез:
- Бу нинди вакланмалар?
- Нинди саннар узара кире саннар дип атала?
в) Исэплэргэ
- Вакланмалы саннарны тапкырлау билгелэмэсен эйтегез.
Задание со сменой установки.
Хэзер тактада язылган саннар буенча тест эшлибез,Саннарны шундый ук тэртиптэ истэ калдырабыз. (20 секунд)
13 2,5 0 1941
:Мин хэзер саннарны ябам, сез сорауларга жавап язарсыз
-Барлыгы ничэ сан?(5)
-Нинди сан 3 нче урында тора (0)
-Сонгы санны эйтегез?
-Кайсы сан тарихи дата белэн бэйле, ничэнче урында тора?( !941 Боек ватан сугышы башланган ел)
ІІІ. Ныгыту
- Сезнен белэн барысында кабатлап чыктык. Хэзер вакланмалы анлатмаларны исэплибез
1.№ 696 (а, г, л, м) (автор учебника Н.Я.Виленкин, В.И.Жохов и др.). (Тэйк оф- тач даун)
Сезнен җавабыгыз мин әйткән белән туры килсә басыгыз, туры килмәсә урыныгызда утырып каласыз.
а) 0,68; в) 24,6; л) + ;
б) 3,212 ; г) 0,121 : ; м) -
2«Кем тизрэк»
а) б)
3. Узлектән эш (тест) вариант буенча (һәрбер укучыга бирем язылган бит һәм буш җаваплар бланкы бирелә) (Тэйк оф- тач даун буенча тикшерелә)
Сезнен җавабыгыз мин әйткән белән туры килсә басыгыз, туры килмәсә урыныгызда утырып каласыз.
4. карточкалар буенча эш
Бланк ответов
ФИ учащегося_______________________
____________________________________
№ варианта
1
2
3
4
ІV. Дэрескэ йомгак ясала
-Вакланманы кушу кагыйдәсен әйтегез
-Вакланманы алу кагыйдәсен әйтегез
-Вакланманы тапкырлау кагыйдәсен әйтегез
-Вакланманы бүлү кагыйдәсен әйтегез
V. Өйгә эш: билгеләмәләрне кабатларга, индивидуальные эш - 1 группа ( «4» һәм «5»билгесенә укучыга) - № 716 (а,е), №705, 2 группа («3» билгесенә укучыга) - № 716 (б,в,г,д), №701(телдән)
На «3»
На «4»
На «5»
а
в
а
б
б
б
2х+3
6у
в
в
Числитель - 5,1-3,1
Знаменатель- 0,5+1,5
0,34
2,7