По педмету математика на тему: Булуңниң түрлири

Дәрисниң мавзуси:    Булуңниң  түрлири. Булуңлуқ сизғуч. Дәрисниң мәхсити:    билимлик   тик, тар вә кәң булуңларни  вә булуңниң градуслуқ өлчими, өлчәш үчүн транспортир  пайдилинишни үгүтиш . тәрәққий тик, тар вә кәң булуңларни  , өлчәш үчүн транспортир  пайдилинишни ,  тепишқа мисаллар йешип, логикилиқ ойини ишқа ашуруш   Оқуғучиларниң өз алдиға ойлаш қабилийитин  қелиплаштуруп, оқуш материалини  әстә сақлашқа дәвәт қилиш. тәрбийәлик  алған билимини жавапкәрчилик билән қарап , өз мүмкинчилигиг...   Два угла называютсявертикальными, если стороны одного угла дополняют до прямых стороны другого угла.   Назовите: а) острые; б) прямые; в) тупые углы, изображенных на рисунке               Угол AOB равен 1200.  Чему равен смежный с ним  угол?     Вид угла Размер в градусах Пример Прямой Тик булуң Равен 90° 900 қа тәң Острый Тар булуң Меньше 90° 90°  тин аз   Тупой Кәң булуң Больше 90° 90° тин көп   Развернутый Йейиқ булуң Равен 180° 180° қа тәң     Өйгә тапшурмиси тоғрисида мәлумат бериш:№1489,№70(3,4  
Раздел Математика
Класс -
Тип Рабочие программы
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Есть
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлириПо педмету математика на тему:Булуңниң түрлириПо педмету математика на тему:Булуңниң түрлириПо педмету математика на тему:Булуңниң түрлириДәрисниң мавзуси: Булуңниң түрлири. Булуңлуқ сизғуч.

Дәрисниң мәхсити: билимлик тик, тар вә кәң булуңларни вә булуңниң градуслуқ өлчими, өлчәш үчүн транспортир пайдилинишни үгүтиш .

тәрәққий тик, тар вә кәң булуңларни , өлчәш үчүн транспортир пайдилинишни , тепишқа мисаллар йешип, логикилиқ ойини ишқа ашуруш Оқуғучиларниң өз алдиға ойлаш қабилийитин қелиплаштуруп, оқуш материалини әстә сақлашқа дәвәт қилиш.

тәрбийәлик алған билимини жавапкәрчилик билән қарап , өз мүмкинчилигигә ишәндирип ,чоң йәкүнләргә интилдирип, пәнгә дегән қизиқишини ашуруш. тәрбийләш

Дәрисниң түри: мавзуни мустәһкәмләш

Дәрисниң уюштуруш түри: мустәһкәмләш

Дәрискә керәклик көрнәклик қураллар:

Қоллинидиған метод, усул: соал-жавап,сизиш,һесаплаш

Дәрисниң бериши:

І.Уюштуруш қисми: Оқуғучилар билән саламлишиш. Синипниң санитарлиқ - гигиенилиқ һалитигә нәзәр авдуруш. Оқуғучиларниң пайдилинидиған қурал-жабдуқлирини түгәлләш вә нәзәрини дәрискә жәлип қилиш.

ІІ Өй тапшурмисини тәкшүрәш № 1473 сизиш

1.Барлиқ оқуғучиларниң өй тапшурмисинип чүшинип орунлиғанлиғини ениқлаш

ІІ. Оқуғучиларниң субъектлиқ тәжрибисини ашуруш.

ВСД =110° ; АВС=60° сизиңлар

алған билим йәни иш һәрикәтниң дәсләпки дәврини тәкшүрәш:

№1474

3с-та тик ; 4с-тә кәң 6с-дә йейиқ

2) АОС =60°; СОВ=30°; ДОВ=60°

АОЕ=40°; ЕОВ=180°-40°=140°

№1480 АОЕ=40°; ЕОВ=180°-40°=140°

№1481 АВС=90° АВД=25° ДВС=90°-25°=65°

№ 1470 1) х=3 болса

Ипадини ихчамлаймиз 8(2х+5)+4(6+7х) =16х+40+24+28х=44х+64;

Орниға қоюмиз 44х+64=44*3+64=132+64=196

2) х=2 болса

12(3х+8)+5(2х-1)=36х+96+10х-5=46х+91=46*2+91=92+91=183

Булуңниң түрлири: Угол называется развернутым,( йейиқ) если его стороны вместе составляют одну прямую.

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлири

Два угла называются смежными,( хошна) если одна сторона у них общая, а две другие вместе составляют одну прямую.

Два угла называются вертикальными, если стороны одного угла дополняют до прямых стороны другого угла.

Назовите: а) острые; б) прямые; в) тупые углы, изображенных на рисунке

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлириПо педмету математика на тему:Булуңниң түрлириПо педмету математика на тему:Булуңниң түрлири

Угол AOB равен 1200. Чему равен смежный с ним угол?

Вид угла

Размер в градусах

Пример

Прямой

Тик булуң

Равен 90°

900 қа тәң

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлири

Острый

Тар булуң

Меньше 90°

90° тин аз

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлири

Тупой

Кәң булуң

Больше 90°

90° тин көп

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлири

Развернутый

Йейиқ булуң

Равен 180°

180° қа тәң

По педмету математика на тему:Булуңниң түрлири

Өйгә тапшурмиси тоғрисида мәлумат бериш:№1489,№70(3,4


© 2010-2022