Математика Араас мээрэйинэн кээмэйдээьин 2 класс

Раздел Математика
Класс 2 класс
Тип Конспекты
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Есть
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Математика Араас мээрэйинэн кээмэйдээьин 2 классМатематика Араас мээрэйинэн кээмэйдээьин 2 классМатематика Араас мээрэйинэн кээмэйдээьин 2 классТема: «Араас мээрэйинэн кээмэйдээhин».

Цель урока:

1) сформировать представление о величине «площадь», умение сравнивать площади фигур «на глаз», непосредственно и с помощью измерения;

2) продолжать работу по рационализации вычислений;

3) развивать интеллектуальные, коммуникативные, организационные общеучебные умения;

4) воспитывать интерес к математике, взаимосотрудничество.

Планируемые результаты

Личностные УУД:

- Способность к самооценке на основе критерия успешности учебной деятельности.

Метапредметные:

Регулятивные УУД

- Уметь определять и формулировать цель на уроке с помощью учителя;

- проговаривать последовательность действий на уроке;

- уметь высказывать своё предположение;

- уметь работать по парам;

- оценивать правильность выполнения действия на уровне адекватной оценки;

- вносить необходимые коррективы в действие после его завершения на основе его оценки и учёта характера сделанных ошибок;

- планировать своё действие в соответствии с поставленной задачей.

Коммуникативные УУД

- Уметь оформлять свои мысли в устной форме;

- слушать и понимать речь других;

- учиться работать по парам, формулировать собственное мнение и позицию.

Познавательные УУД

- Уметь ориентироваться в своей системе знаний: отличать новое от уже известного с помощью учителя;

- добывать новые знания: находить ответы на вопросы, используя учебник, свой жизненный опыт и информацию, полученную на уроке.

Предметные:

- Уметь использовать в речи термины «площадь».

Оборудование: проектор, доска, раздаточный материал, клей, карандаш.





Ход урока:

Деятельность учителя

Деятельность учеников

Форма

  1. Подготовка к уроку

- Утуо кунунэн! Математика уруога са5аланна, бэлэмнит? Соп, маладьыастар! Тыаhа суох аргыыйдык олоробут, сиспит коно, илиибит партабытыгар, атахпыт сыста. ( 1 мин.)

- Утуо кунунэн!

- Бэлэммит!

Озолор тыаh конотук олороллор.

Фронтальнай

  1. Актуализация знаний

- О5олоор, тэтэрээппитин арыйабыт, бугунну чыыhылабытын суруйабыт, кылааска улэ.

Уонна ыраастык суруйуубут са5аланар. ( , ). Саамай ыраас, кыраhыабай буочарбытынан суруйабыт.

- Бутэрбит о5о хайыырый? (3 мин.)

- Соп, маладьыастар!



- Билигин кыракый математический диктант: 8+2= 10, 9+3= 12, 5+4=9, 10+5=15, 12+3= 15.

- Аттыбытыгар олорор табаарыспытын кытта атастаhабыт уонна эппиэппитин бэрэбиэркэлэнэбит. (7 мин.)

Тэтэрээттэрин арыйан чыыhылаларын суруйаллар, ыраастык суруйууларын суруйаллар.

- Ручкалаах илиибитин уунан олоробут.

Бэйэлэрин шкала5а сыаналаналлар.

Математическай диктант суруйаллар, бэйэ-бэйэлэрин бэрэбиэркэлииллэр.

Фронтальнай

  1. Постановка учебной задачи

- Дьэ эрэ о5олоор, бугун биhиэхэ «Саhыл уонна куобах» остуоруйа сурун геройдара ыалдьыттыы кэллилэр. Ол гынан баран кинилэр мээнэ кэлбэтилэр.

- Хайыы кэлбиттэрэ буолуой?



- Эhигитини комо5о ыныраллар. (с.2)

- Комолоhобут дуо, кинилэргэ?

- Куобах дьиэтин кыайан туттубатах, ону эhигититтэн маннык диэн кордоhор: «Баhаалыста, мин дьиэбин соптоох иэннэринэн тутан биэриэххит дуо?» (с.3) (3 мин)



- Биhигини туохха эмит комолоhуннэрэ кэлбиттэрэ буолуо.

- Комолоhобут.

- Тутан биэрэбит.

Фронтальнай, кэпсэтиhии

  1. Точка разрыва

- Куобах дьиэтэ туохтан оноhуллубут этэй?

- Биhиги сатаан тутан биэриэхпит дуо дьиэни? (1 мин)

- Куобах дьиэтэ мастан тутуллубут.

- Тутан биэриэхпит.

Фронтальнай

  1. Этап решения учебной задачи

- Чэ эрэ, оччо5уна о5олоор, куобахха комолоhуоххэйин. Билигин мин эhиэхэ соптоох иэннэри биэриэм онон эhиги бэйэ5ит толкуйдаан куобах дьиэтин тутун. Дьиэни тутарбытыгар паранан улэлиибит. № 110 стр. 32 (с. 4)

- Дьэ эрэ, билигин бутэрбит о5олор доска5а тахсан кордоробут эhиги хайдах дьиэни туттугут? Соп дуо? Быhаарын.

- Маладьыастар! (10 мин)

Бэйэлэрэ пааранан толкуйдаан тутан таhаараллар.

Дуоска иннигэр тахсан улэлэрин комускууллэр.

Пааранан улэ, улэни комускээhин

  1. Использование нового открытого способа

- Аны саhыл дьиэтин эмиэ кыайан туппаттах. Кини эмиэ биhигиттэн кордоhор. (с.5)

- Саhыл дьиэтэ туохтан оноhуллубут этэй?

- Куобах дьиэтин сатаан туппут буоллахпытына, саhыл дьиэтин эмиэ сатыахпыт да?

- Чэ оччо5уна билигин, эмиэ соптоох иэннэри биэриэм онон эмиэ пааран комолоон, толкуйдаан онорун. № 112 стр. 32

- Бутэрбит о5олор доска5а тахсан кордоробут эhиги хайдах дьиэни туттугут? Соп дуо? Быhаарын.

- Маладьыастар!

- Биhиги ыалдьыттарбыт уордулэр ахай уонна эhиэхэ5э дьиэлэрин тутан биэрбиккит иhин баhыыбалыыллар. (с.6) (10 мин)

- Саhыл дьиэтэ муустан оноhуллубут.

- Сатыахпыт.

Бэйэлэрэ пааранан толкуйдаан тутан таhаараллар.

Дуоска иннигэр тахсан улэлэрин комускууллэр.

Пааранан улэ, улэни комускээhин

  1. Моделирование

- Аны билигин бэйэ5ит дьиэ5итин оносто5ут. Бэриллибит формуланан бэйэ5ит айан, толкуйдаан оноро5ут. С= 3В 2А. № 111 стр. 32 (с.7)

- Ким хайдах туттай?

(5 мин)

Бэйэлэрэ бэриллибит формуланан дьиэлэрин туталлар паараларынан.


  1. Этап контроли и оценки

- Дьэ эрэ о5олоор, бугун биhиги уруокпутугар тугу гынныбыт?

- Тугу биллибит?

- Ким хайдах улэлээтим дии санаата?

- Бэйэ5итин сыаналаан. (1 мин)

- Бэриллибит иэннэринэн куобах уонна саhыл дьиэлэрин туттубут.


  1. Итог урока

- Дьиэтээ5и улэбит сурунабыт, № 116 стр. 33



© 2010-2022