- Преподавателю
- Иностранные языки
- Разработка итогового теста 4 класс
Разработка итогового теста 4 класс
Раздел | Иностранные языки |
Класс | 4 класс |
Тип | Тесты |
Автор | Фешина Л.А. |
Дата | 19.05.2015 |
Формат | doc |
Изображения | Нет |
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
Test
-
Какое слово лишнее? Зачеркни его:
-
autumn, second, winter, spring, summer;
-
first, second, think, fourth, fifth;
-
December, January, June, February.
2. Найди и соедини стрелками слова, противоположные по значению:
-
black dirty big fat good nice short sure
small bad clean long ugly shy slim white
3. Вставь am, is, are, can, has:
1) I think Roo______ kind and funny.
2) They ______ speak English.
3) My friends ______ from USA.
4) Bob_____a new walkman.
5) ______ you from Russia? Yes, I______.
4.Составь предложения:
1) can, well, I, speak, English.
2) I, ride, can, car, a, not.
3) you, English, read, books, can?
4) can, sing, he, home, at, not.
5. Напиши письмо о себе. Тебе помогут вопросы:
1) What is your name?_________________________________________
2) What is your surname?______________________________________
3) How old are you?__________________________________________
4) When is your birthday?_______________________________________
5) Do you have pets?___________________________________________
6) What do you like?___________________________________________
7) What can you do well?_______________________________________
8) What is your favourite season?________________________________ Why?________________________________________________________
6.Поставьте артикль a/an/-
…. Box ….pen
….elephant ….eye
….dogs ….books
….flower ….TV
….uncle ….doctors
7.Writing
Расскажи о том, во что ты умеешь играть, а во что нет(4 предложения).
I can… I can't
8. Вставьте IS или ARE в предложения.
There___a lamp on the table.
There___two windows in the kitchen.
There___five carpets in my house.
There___no TV in my bedroom.
9. Обведите нужный предлог.
There is a lamp on/in the table.
There are two doors in/between my room.
There is a carpet in the middle of/under the room.
There is a wall above/behind the fireplace.