Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)

(20.10.1920—01.02.1971) — летчик-истребитель, заслуженный летчик-испытатель СССР (1961), дважды Герой Советского Союза (1943, 1945), лауреат Государственной премии (1959), подполковник. Участник Великой Отечественной войны с первого дня. Воевал в составе 4 иап, 9 гв. иап. 31 мая 1942 г. над Ярославлем таранил бомбардировщик Ju-88D-1. Награжден орденом Ленина. Совершил 603 боевых вылета, в 150 воздушных боях сбил лично 30 и в группе 19 самолетов противника (по неофициальным данным — больше). Войн...
Раздел Иностранные языки
Класс 5 класс
Тип Конспекты
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Есть
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)Конспект урока по крымскотатарской литературе Амет-Хан Султан (5 класс)













Мевзу: Р.Фазыл, Л.Софу «Амет - Хан Султаннынъ балалыгъындан»

(къырымтатар эдебияты. 5-джи сыныф)

Катранжиева Ленура Ахтемовна

Багъчасарай шеэри

5-джи

умумтасиль мектебининъ

къырымтатар тили ве эдебияты оджасы

Мевзу: Р.Фазыл, Л.Софу «Амет - Хан Султаннынъ балалыгъындан»

Дерснинъ чешити: Алынгъан бильгилерини теренлештерюв.

Макъсатлар:

- Талебелерге экинджи джиан дженки къараманлары акъкъында малюмат бермек;

- Амет - Ханнынъ омюр ёлу, онынъ къараманлыгъынынъ эмиети ве тесири;

- Талебелернинъ окъувгъа, илимге мерагъыны юксельтюв;

- Юреклеринде буюк эстетик ве ватанперверлик дуйгъуларыны догъурмакъ;

- Лугъат байлыгъыны зенгинлештерюв.

Дерснинъ донатылувы: Къараманнынъ ресимлери, дерсликлер, презентация, магнитофон, микрофон

Дерснинъ кетишаты:

I. Тешкилий къысым

(селямлашув)

II. Дерснинъ макъсады ве вазифелери анълатыла.

III. Эв вазифесини сорав

  1. Амет - Ханнынъ догъгъан ери ве яшлыкъ девири акъкъында суаллерге джевап берюв.

а) Амет - Ханнынъ догъгъан ери?

б) Балалыгъында ким олмагъа арзу эте эди?

в) Амет - Хан авада къач душман самолётыны урып тюшюрди?

г) Амет - Хан Султангъа насыл унван берильди?

д) Амет -Хан Султан не вакъыт эляк олды?

2. Ш. Алядиннинъ «Корюшюв» очеркинден Амет -Ханнынъ къараманлыкълары акъкъында сатырлар тапмакъ.

3. Талебелер Амет -Хан Султан акъкъында тапкъан малюматларны окъумакъ.

IV. Янъы мевзуны анълатув

- Бугунь дерсте советлер бирлигининъ эки дефа къараманы Амет -Хан Султан акъкъында дерсимизни девам этеджемиз.

Тахтада: Амет -Хан Султаннынъ портрети

  1. («Амет - Хан Султан» йыры янъгъырай )

  2. Амет - Хан Султан акъкъында видеофильм (10 дакъкъа)

  3. «Амет - Ханнынъ йылдызы» повестинден «Амет - Хан Султаннынъ балалыгъы» парчасыны окъумакъ.

  4. Лугъат иши

Сейир этмек - бакъмакъ

Менимсемек - огренмек

Къадимий - эски девирден къалгъан

  1. Суаллерге джевап беринъиз:

- Амет мектепте насыл окъуй эди?

- Мектепке кеткенде Аметни этрафта нелер меракъландыра эди?

- Раатлыкъ куню балалар къайда бардылар?

- Бу икяеде Аметнинъ насыл табиат чизгилери косьтериле?

Раатлыкъ дакъкъасы

V. Пекитюв :

1. Группаларда чалышув:

1 гр. Амет - Хан эчки бакъкъанда неге раст келе?

2 гр. Анасы онъа насыл эфсане акъкъында икяе эте?

  1. Амет - Хан Султан акъкъында суаллер тизюв.

  2. Дерсликте берильген аталар сёзлерининъ маналарыны анълатмакъ (с.166)

  3. Кунешчикни толдурмакъ

Тахтада:

учуджы Эки дефа къараман

Амет - Хан Султан

- 5.«Микрофон» оюны: «Халкъымызнынъ къараманлары» ( Талебелер къараманлар акъкъында агъзавий икяе этелер ).

6. Келинъиз, сизлернен бойле меракълы (рефлексия) усулнен дерснинъ нетиджесини чыкъарайыкъ:

«Бугунь мен дерсте ….»

VI. Эв вазифеси:

«Халкъымызнынъ къараманы» мевзусында инша язмакъ.

VI. Баалав:

- Дикъкъатынъыз ичюн сагъ олунъыз!

- Сагълыкънен къалынъыз.



© 2010-2022