Контрольная работа по английскому языку для 8 класса

Данная контрольная работа разработана для 8 -ых классов общеобразовательных учреждений. УМК Комарова "Английский язык-8". Данная контрольная работа является промежуточной и по теме "Настоящее и прошедшее время", что является хорошим повторением для учащихся 8-ых классов.
Раздел Иностранные языки
Класс 8 класс
Тип Тесты
Автор
Дата
Формат doc
Изображения Нет
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Контрольная работа по английскому языку

по теме « Прошедшее и настоящее время»


Работа ученика (цы)

8 «В» класса

МКОУ СОШ №1

__________________________



Дата: 18.03.2015г.



  1. Write 3 forms of irregular verbs. Написать три формы глаголов.

Stay - -

Do - -

Begin - -

Destroy - -

Buy - -

2. Open the brackets, use The Past Simple (V2), The Past Continuous (was, were + V-ing), The Past Perfect (had + V3).

  1. The famous writer (write) his poem in 1947.

__________________________________________________________

  1. The old man (work) at his garden at 3 o`clock.

__________________________________________________________

  1. They (come) home by 4 o`clock.

__________________________________________________________

  1. He (translate) the text before the film began.

__________________________________________________________

  1. She (play) computer games at 5 o`clock.

__________________________________________________________

3. Open the brackets, use Conditional II (If + V2, would V1)

  1. If she (ring) me up, I (tell) her the news.

__________________________________________________________

  1. If he (stay) at home, we (watch) the film together.

__________________________________________________________

  1. If I (be) you, I (invite) them to the party.

__________________________________________________________

  1. If you (learn) English, you (travel) without problems.

__________________________________________________________

  1. If they (feel), they (go) to the doctor.

__________________________________________________________

© 2010-2022