Урок географии в 10 классе на тему Народы Мира

Раздел География
Класс 10 класс
Тип Конспекты
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Нет
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

КММ «Билал Назим намидики оттура мәктәп мәктәп алдидики ихчам мәркизи билән»

Мавзу: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, көчүп қонуши

Тәкшүрүлди

Синип:10 Б

Вақити:04.12.2015

Йоқлар сани: 10Б-

Д-с № 25

Мәхсәтлири:

1 Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи тоғирлиқ чушәнчә бериш.

2 Жинсий вә яш тәркиви, әмгәк ресурслири тоғирлиқ билимини риважландуруш

3Дуния хәлиқигә болған болған көз қаришини қелиплаштуруш.

Вәзипилири.

Барлиқ оқуғучилар үгиниду: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи тоғирлиқ чүшәнчә алиду.

Көпинчә оқуғучилар үгиниду: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи тоғирлиқ билиду.

Бир аз оқуғучилар үгиниду: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи тоғирлиқ хуласә чиқиралайду.

Тил мәхсәтлири:

Оқуғучилар билиду: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи

Асасий сөзләр вә чүшәнчиләр: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи

Диалог қуруш үчүн синипта қоллинидиған тил түри: рус тили

Диалог қуруш соаллири:1 Аһалә зичлиғи, 2 жайлишиши, 3 зичлиғи

Немә үчүн ... СТО ойлаш қаблиитини ашуруш үчүн

Ярдәмчи: диалог арқилиқ

Алдиңки мавзу:

Жинсий вә яш тәркиви, әмгәк ресурслири

Режә

Дәрис пәйтли-риниң қәрәли

Режә бойчә һәрикәтләр

Ресурслар

Дәрисниң

баш қисими

5мин

1Саламлишиш.

2Йоқларни еңиқлаш.

3Жүпләргә бөлүш.

4Дәрис мәхсәтлири билән тонуштуруш.

5Дослуқ атмосферисини қуруш.

Һәр хил рәнләр кәғәзләр

Оттура қисими

Өй тапшурм. сораш. Жинсий вә яш тәркиви, әмгәк ресурслири


1Тест тапшурмилири

2Соал - жавап:

1. Жинсий вә яш тәркиви, әмгәк ресурслири .

2. Көпийиш йоллири .

3.Демографиялиқ сәясәт

Тест тапшурмилири.

Дәрислик, « Дунияниң сәясий» хәритисини

Йеңи мавзу:

Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи

1Умумий характери (Дәрислик 25- схема билән ишләш)

2Аһалә сани (26-сүрәт билән ишләш)

3Хәлиқниң көчүп қонуши

4Хәлиқ ара миграция


Дәрислик, «Дунияниң сәясий» хәритисини хәритә, атлас, контурлуқ хәритиләр

Мавзуни пишихдаш

Йеңи мавзуни өзләштүрүш мәхситидә: 1Дәрисликтики мәтини үгинип

2Дәрисликтики диаграммилар билән ишләш.

3 Тест тапшуруқларни ойлап түзүш

4Контурлуқ хәритигә: Йәр шардики аһалә жайлишишини бәлгүләш


Ахирқи қисими

5мин

1 Йәкүнләш

2 Баһалаш

3Өй тапшурмиси §21 оқуп,жәдвал толтуруш, контурлуқ хәритини.


Қошумчә мәллумат



Дифференциация.

Оқуғучиларни кандақ қоллап қувәтләйсиз?

Баһалаш.

Оқуғучилар билимини кандақ байкай дәватисиз?

Пәнләр ара бағлинишлар. Сан ПиН тәләпләләрниң орунлишиши.

АҚТ биләрмәнлиги.

Қаблийәтлик балилар үчүн: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи тоғирлиқ хуласә чиқиралайду.

Қабилити начар оқуғучилар үчүн: Аһалә зичлиғи, жайлишиши, зичлиғи тоғирлиқ чүшәнчә алиду.

Формативлиқ вә сумативлиқ баһалаш

Физика вә химия пәнлири билән зич бағлиниш









Рефлексия.


Өтүлгән дәрис тоғирлиқ қоюлған соалларға жавап бериш

1

Қоюлған мәхсәтләр реал болдиму?



2

Оқуғучилар немә ұгәнди?



3

Оқутуш немигә йөлинишләнгән?





4

Дифференциациялаш режә бойчә жүргүзилдиму?



5

Режиләнгән вақит сақландиму?



6

Режә бойичә қандақ өзгиришләр әмәлгә ашти?


1-вариант 1-В, 2-Г, 3-Б, 4-В,Д, 5-А, 6-А, 7-Г, 8-Б

2-вариант 1-Б,В, 2-А, 3-А, 4-В, 5-Б, 6-А, 7- А, 8-В



Тема «География населения мира».

Вариант-1.

  1. Что называется демографическим взрывом?

А) Постоянный рост численности населения Земли.

Б) Увеличение смертности в результате старения населения Земли.

В) Резкое увеличение роста численности населения мира.

Г) Появление большого числа стран с населением более 100 млн. чел.

  1. Функциональное соединение ряда городских агломерации и других городских центров в единый урбанизированный ареал:

А) субурбанизация

Б) воспроизводство

В) миграция

Г) мегалополис

  1. К странам с преобладанием мужского населения относятся:

А) Китай Г) Египет

Б) Индия Д) Россия

В) США Е) Франция

  1. Центрами иммиграции являются:

А) Турция

Б) Мексика

В) ФРГ

Г) Великобритания

Д) США

  1. Демографическая политика направлена на повышение рождаемости в странах с воспроизводством:

А) 1 типа

Б) 2 типа

  1. Заполните пропуск в предложении:

В мире преобладают представители…расы

А) монголоидной

Б) европеоидной

В) негроидной

Г) австралоидной

  1. Отрицательный естественный прирост характерен для региона:

А) Северная Африка В) Австралия и Океания

Б) Юго-Западная Азия Г) Восточная Европа

  1. Выезд населения из страны:

А) иммиграция

Б) эмиграция

В) урбанизация

Г) агломерация












Тема «География населения мира».

Вариант-2.

  1. Страны, проводящие демографическую политику ограничения рождаемости:

А) Австралия Г) Россия

Б) Индия Д) США

В) Китай Е) ФРГ

  1. Явление демографического взрыва особенно характерно для стран:

А) Африки

Б) Европы

В) Северной Америки

Г) Южной Америки

  1. Больше всего самых многонаселенных стран мира находятся:

А) в Азии

Б) Африке

В) Европе

Г) Южной Америке

  1. Совокупность процессов рождаемости, смертности и естественного прироста, обеспечивающая возобновление и смену поколений:

А) депопуляция

Б) миграция

В) воспроизводство

Г) демографический кризис

  1. Средняя плотность населения мира составляет:

А)100 чел/км

Б) 45 чел/км

В) 25 чел/км

Г) 10 чел/км

  1. Фермерская форма расселения характерна для сельского населения стран:

А) Австралия Г) Китай)

Б) Индия Д) США

В) Канада Е) Япония

  1. Положительное сальдо миграции характерно для стран:

А) США В) Мексика

Б) Конго Г) Казахстан

  1. Народ, который является самым многочисленным в предложенном списке:

А) японцы В) хиндустанцы

Б) голландцы Г) испанцы



© 2010-2022