Физическая культура, физкультура

  • Особенности развития детей среднего школьного возрастаОсобенности развития детей среднего школьного возраста 20.01.2015 17:13 Средний школьный возраст (подростковый возраст) охватывает детей в возрасте от 12 до 15 лет (V—VIII классы). Средний школьный возраст характеризуется интенсивным ростом и увеличением размеров тела. Годичный прирост длины тела достигает 4—7 см главным обра­зом за счет удлинения ног. Масса тела прибавляется ежегодно на 3—6 кг. Наиболее интенсивный темп роста мальчиков происходит в 13—14 дет, когда длина тела прибавляется за ... Физические способности Среднегодовой прирост Общий прирост Мальчики Девочки Мальчики Девочки Скоростные 3,9 2,9 15,4 11,5 Силовые 15,8 18,4 79,0 92,0 Общая выносливость 3,3 2,1 13,0 8,4 Скоростная выносливость 4,1 1,0 16,4 4,0 Силовая выносливость 9,4 3,3 37,5 13,1
  • ПОЛОЖЕНИЕ О КОНКУРСЕ ПРОЕКТОВ, ФИЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОМ МЕРОПРИЯТИИКОНКУРС ПРОЭКТОВ, О ФИЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОМ МЕРОПРИЯТИИ: Мы за здоровый образ жизни, организуется для обучающихся, родителей, и педагогов МБОУ ООШ № 89 ст. Григорьевская.Настоящее положение определяет цели, задачи, порядок проведения, содержание, категории участников. ЦельКОНКУРСА ПРОЭКТОВ, О ФИЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОМ МЕРОПРИЯТИИ: Мы за здоровый образ жизни, заключается в приобщении детей к духовным и материальным ценностям ЗОЖ. Задачи: Активизировать работу по формированию знаний у школ...
  • Урок по физической культуре На занятиях физической культурой школьники входят в группу риска, которая подвержена травматизму, т.к. урок физкультуры отличается от других высокой двигательной активностью занимающихся, с использованием различного спортивного оборудования, инвентаря. Место проведения: спорт-зал школы-интернат. Время проведения: Инвентарь: гимнастические маты, скакалки, набор букв, эспандр для кистей, ручные гантели, перекладина. Проводящий: Загитова Э.Р. Тема урока: Гимнастика. Обучение лазания по канату. Об... 3 Развитие прыгучести. 4 Воспитывать сознательное отношение к выполнению физической нагрузки. 5. Развивать гибкость, силу, координацию движений.
  • Сценарий спортивного праздника Малые олимпийские игры ОЛИМПИЙСКИЕ ИГРЫ зародились в ДРЕВНЕЙ ГРЕЦИИ – как крупнейшие спортивные испытания древности. Зародились и как часть религиозного культа и проводились с 776 до н.э. по 394 н.э. (всего было проведено 293 Олимпиады) в Олимпии, считавшейся у греков священным местом. От Олимпии произошло и название Игр. Олимпийские игры были значимым для всей Древней Греции событием, выходившим за рамки сугубо спортивного мероприятия. Победа на Олимпиаде считалась чрезвычайно почетной и для атлета, и для полиса(неб...
  • TELIMAT UZERE QIYMETLENDIRME CEDVELITəlimatda dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin əmri Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin 1 may 2014-cü il tarixli 522 nömrəli əmri ilə “Ümumi təhsil müəssisələrində şagirdlərin sinifdən-sinfə keçirilməsi haqqında müvəqqəti Qaydalar” təsdiq edilmişdir. Həmin qaydaların 6-cı və 7-ci bəndlərinin tətbiqi ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin 2 sentyabr 2013-cü il tarixli 792 nömrəli əmri ilə təsdiq olunmuş “Ümumtəhsil məktəblərində məktəbdaxili q... 2. İnformasiya şöbəsi (E.Əliyev) əmrin Rayon (Şəhər) Təhsil Şöbələrinə (İdarələrinə), Təhsil Nazirliyinin tabeliyində olan ümumi təhsil müəssisələrinə çatdırılmasını, Nazirliyin internet saytında yerləşdirilməsini, “Azərbaycan müəllimi” qəzetində və “Təhsil xəbərləri” məcmuəsində dərc olunmasını təmin etsin. Əsas: Təhsilin statistikası və keyfiyyətin qiymətləndirilməsi şöbəsinin müdiri İ.Sadıqovun 09.06.2014-cü il tarixli 2654 (t) nömrəli təqdimatı. Mikayıl Cabbarov, Azərbaycan Respublik...
  • Мероприятия За здоровый образ жизниМетодическая разработка продолжает цикл мероприятий, связанных с формированием здорового образа жизни обучающихся. Здоровье – самое дорогое, что есть у человека. Бережное отношение к своему собственному здоровью нужно воспитывать с самого детства.Общение со сверстниками и взрослыми – важнейшее условие для личностного развития. Именно в общении ребенок усваивает необходимую информацию, систему ценностей, учится ориентироваться в жизненных ситуациях.Проблема сохранения здоровья остается самой ост...
  • SAGLAM HEYAT SAGLAM GELECEKМювзу: Информасийа тяминаты вя нязяри биликляр. Стандартлар:1.1.1., 1.1.2., 1. 4.1., 4.1.1. Мягсяд: Саьламлыг анлайышы, саьламлыьа тясир эюстярян амилляр, саьламлыьы гиймятляндирилмяси мейарлары, физики щярякятлярин вя саьламлашдырыъы васитялярин организмя тясири щаггында мялумат вермяк; Дярсин вязифяляри: 1. Саьламлыг, онун мащиййяти, горунмасы зярурятини изащ етмяк; 2. Щярякятлярин вя саьламлашдырыъы васитялярин организмя тясирини ясасландырмаг; 3. Щяр бир фярдин юз саьламлыьы...
  • Illik planlasdirma numunesinin hazirlanmasiStandart T.va Mövzu İnteqrasiya Resurs Qiymətləndirmə Saat Tarix 1.1.1,1.1.2,1.4.3,4.1.1 İnformasiya təminatı və nəzəri biliklər Saglamlıq,onun göstəriciləri,gün rejimi,hərəki fəaliyyətin orqanizmə təsiri və s. Formativ 1 s 3.1.1,3.1.2,3.1.3 Diaqnostik qiy Fiziki inkişaf gös Hərəki qabiliyyətlər Boy,çəki boy-çəki indeksi Sürət,sürət-güc,BƏQ Diaqnostik 1 s 3.1.4,3.1.5,3.1.6 Diaqnostik qiy Funksional göstərici Hərəki qabiliyyətlər Nəbz vurgusu AHT Cev,Qüvvə,Döz Diaqnostik 1 s 1.1.1,2.2.3,3.1.3,4.1.1 Sü rət 10 s Hərəkətin reaksiya tezliyinin inkişaf etdirilməsi Atletika -hərəkət isti.kəskin dəy qaçışlar -müx çıx vəz startlar -20-30m məs sürət -xüsusi seçilmiş hərəkətlət -qısa məsafəyə estafet yarışları -kombinə olunmuş oyunlar -müvafiq yaş qrupuna aid tədris normativləri Formativ 1 s 1.2.3,2.2.3,3.1.3,4.1.1 Hərəkətin reaksiya tezliyinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.3,4.1.2 Hərəkət tezliyinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.2,3.1.3,4.1.2 Hərəkət tezliyinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.2.3,2.2.3,3.1.3,4.1.2 Hərəkət sürətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.3,2.2.3,3.1.3,4.1.2 Hərəkət sürətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.3,2.2.3,3.1.3,4.1.2 Hərəkət sürətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.3,2.2.3,3.1.3,4.1.2 Hərəkət sürətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.3,2.2.3,3.1.3,4.1.2 Hərəkət sürətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.1,2.2.3,3.1.3,4.1 KSQ Summativ 1 s 1.1.1,2.3.5,3.1.4,4.1.1 Sürət-güc qab 6 s Aşağı ətraf əzələlərinin sürət-güc qab inkişaf etdirilməsi Atletika -növbəli sışrayışlarla qaçış -kiçik mütəhərrik maneələr üzərindən qaçış -gim ipi ilə hər -xüsusi seçilmiş hərəkətlər -qaçaraq uzun tullanma -qaçaraq hündürlüyə tullanma -tennis topun atılması -müxtəlif top atılması -atmalarla estafet,oyun -tədris normativləri Formativ 1 s 1.3.3,2.3.5,3.1.4,4.1.1 Aşağı ətraf əzələlərinin sürət-güc qab inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.2.1,2.2.1,3.1.4,4.1.1 Yuxarı ətraf əzələlərinin sürət-güc qab inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.2.3,2.3.5,3.1.4,4.1.1 Yuxarı ətraf əzələlərinin sürət-güc qab inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.2.3,3.1.4,4.1.1 Sürət-gücün təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2,2.2.3,3.1.4,4.1 KSQ Summativ 1 s 1.1.1,2.3.3.3.1.2,4.1.2 BƏQ 12 s Oynaqlarda mütəhərrikliyin inkişaf etdirilməsi Gimnastika Dinamik hər -turnikdə sallanma,yellə -xüsusi təy üm inkişaf hərək -xüsusi seçilmiş hər kompleksi -ətrafların geniş amplidudalı ,holaylandırma,dairəvi bükülüb-açılma,fırlanma hərəkətləri Qeyri- fəal hər -köməkli əyilmə -kömək və ağirliq qaldırma hərəkətləri -gim divarında xüsusi hər kompleksi -gim skamyasında hərəkətlər -Statik hərəkət -bədənin müx. vəz saxlanilması Formativ 1 s 1.3.5,2.3.3,3.1.2,4.1.2 Oynaqlarda mütəhərrikliyin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.5,2.3.3,3.1.2,4.1.2 Oynaqlarda mütəhərrikliyin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.2,3.1.2,4.1.2 Əzələ və bagların elastikliyinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.5,3.1.2,4.1.2 Əzələ və bagların elastikliyinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.5,3.1.2,4.1.2 Əzələ və bagların elastikliyinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.5,2.3.2,3.1.2,4.1.2 BƏQ təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.3.5,2.3.2,3.1.2,4.1.2 BƏQ təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.3.5,2.3.2,3.1.2,4.1.2 BƏQ təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.3.5,2.3.2,3.1.2,4.1.2 BƏQ təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.3.5,2.3.2,3.1.2,4.1.2 BƏQ təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.1.1,2.2.3,3.1.2,4.1 KSQ Summativ 1,2,3.1.3,3.1.4,3.1.2, 4.1 Summativ qiymətləndirmə Sürət,sürət-güc,BƏQ Summativ 1 s 1.1.1,2.3.3,3.1.5,4.1.1 Qüvvə qab 10 s Yuxarı ətraf əzələ qüvəsinin inkişaf etdirilməsi Gimnastika -qüvvə təy ümumink hər -gim alətlərində -alçaq turnikdə -xüsusi seç hər kompleksi -doldurulmuş topla hərəkət -paralel qollarda hərək -dayaqlı tullanmalar -qüvvə təy oyun -halqalarda hər -kəndirə dırman -paralel Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.5,4.1.1 Yuxarı ətraf əzələ qüvəsinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.5,4.1.1 Aşağı ətraf əzələ qüvəsinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.2,3.1.5,4.1.1 Aşağı ətraf əzələ qüvəsinin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.2,3.1.5,4.1.1 Bədənin ön əzələ qüvvəsinin ink etd Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.5,4.1.1 Bədənin ön əzələ qüvvəsinin ink etd Formativ 1 s 1.3.2,2.3.2,3.1.5,4.1.1 Bədənin arxa əzələ Formativ 1 s qüvvəsinin ink etd qollarda müxtəlif əzələ qrupları üçün hərəkətlər Müvafiq yaş qrupuna aid normativlər 1.3.2,2.3.3,3.1.5,4.1.1 Bədənin arxa əzələ qüvvəsinin ink etd Formativ 1 s 1.3.2,2.3.2,3.1.5,4.1.1 Qüvvə qabiliyyət təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.3,2.2.3,3.1.5,4.1 KSQ Summativ 1 s 1.1.1,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Çeviklik qabiliyyəti 14 s Texniki fəaliyyət bacarıqlarına yiyələnmə Gimnastika,İdman oyunları -yüngül toplarla icra olunan texniki fəaliyyət elementləri -texniki elementlərdən ibarət estafet -iki tərəfli təlim oyunları -sadə qaydalarla oyun -müvazinət, koordinasiya elem oyunlar -tullanmalar, atmalar, akrabatika hərəkətləri -xüsusi seçilmiş hərəkətlər kompleksləri -dairəvi metodla yerinə yetirilən hərəkət kompleksləri Müvafiq yaş qrupuna aid tədris normativləri Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Texniki fəaliyyət bacarıqlarına yiyələnmə Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Texniki-taktiki fəaliyyətin mənimsənilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Texniki-taktiki fəaliyyətin mənimsənilməsi 1 s 1.3.3,2.2.1,3.1.1,4.1.2 Texniki-taktiki fəaliyyətin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.14.1.2 Texniki-taktiki fəaliyyətin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Texniki-taktiki fəaliyyətin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.3.3,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Texniki-taktiki fəaliyyətin inkişaf etdirilməsi Formativ 1 s 1.2.2,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Çeviklik qabiliyyətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.2,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Çeviklik qabiliyyətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.2,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Çeviklik qabiliyyətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.2,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Çeviklik qabiliyyətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.2.2,2.3.3,3.1.1,4.1.2 Çeviklik qabiliyyətinin təkmilləşdirilməsi Formativ 1 s 1.1.1,2.2.3,3.1.1,4.1 KSQ Summativ 1 s 1.1.1,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Dözümlülük Qabiliyyəti 8 s Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,çox mərhələli estafet qaçışları Atletika,İdman oyunları -enişli yoxuşlu yerlərdə kross qaçışı -çoxmərhələli estafet qaçışları -komandalı oyunlar -kombinə olunmuş estafetlər -süni və təbii maneələri dəf etməklə qaçışlar -1000m kross qaçışı -mərhələləri 200m,300m olan estafet tipli kross qaçışları Formativ 1 s 1.1.2,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,çox mərhələli estafet qaçışları Formativ 1 s 1.2.1,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,enişli-yoxuşlu yerlərdə kross qaçışı Formativ 1 s 1.2.1,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,enişli-yoxuşlu yerlərdə kross qaçışı Formativ 1 s 1.2.1,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,süni və təbii maneələri dəf etməklə qaçışlar Formativ 1 s 1.2.1,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,süni və təbii maneələri dəf etməklə qaçışlar Formativ 1 s 1.2.3,2.3.3,3.1.6,4.1.1 Ümumi dözümlülüyün inkişaf etdirilməsi,uzun mərhələli estafetlər Formativ 1 s 1.1.1,1.3.3,3.1.6,4.1 KSQ Tədris normativləri Summativ 1 s 3.1.5 3.1.1 3.1.6 BSQ - Fiziki inkişaf göst Hərəki qabiliyyətlər -turnikdə dartınma(qızlar alçaq turnik) -3x10 m qaçış -6 dəq qaçış Summativ 1 s
  • Методическая разработкаКружковая работа по плаваниюМой стиль плавания В плаваньи немало стилей, Как известно, может быть. Надо, чтобы все решили, Как дистанцию проплыть. Всех быстрей, конечно, вольный (По другому – это кроль). Быстро им плывёшь, довольный, Как какой-нибудь король! Как же выглядит красиво Плавать стилем баттерфляй! Словно бабочка, игриво Над волной легко порхай! Попотеть, конечно, нужно, Чтобы плавать стилем брасс. Поплывёшь им, как лягушка, Ощущенья – просто класс! А ещё, ребята, можно Просто плавать на спине. Если будешь остор...
  • IDMAN DUNYASINDA MARAQLI FAKTLARYol qəzası törədən Neftçi futbol klubunun oyunçusu Araz Abdullayev Neftçi klubunun yarımmüdafiəçisi Araz Abdullayev martın 28-də komandanın bazasına məşqə gələrkən idarə etdiyi maşınla Nobel prospektində Xətai rayon MKİS-in 2 işçisini vurub. Qadın süpürgəçilərdən biri hadisə yerində dünyasını dəyişib, digəri ağır vəziyyətdə xəstəxanaya yerləşdirilib Almaniyanın keçmiş Olimpiya idmançısı gimnast Yurqen Brümmer faciəsi ilə hamını şoka salıb. Əvvəlcə 2012-ci ilin fevral ayında qəza nəticəsində iflic qalan oğlunu öldürən Brümmer daha sonra Ştutqart yaxınlığındakı 55 metr hündürlüyü olan Korş körpüsündən özünü ataraq intihar edib. Həyat yoldaşı həmin gecə 15 yaşlı oğlu Saymonu yatağında ölü olaraq aşkar etdiyini, bir də Yurgen tərəfindən yazılmış intihar məktubu tapdığını bidirib. Polislər keçmiş idmançının oğlunu öldürdükdən sonra intihar qəra... Rappler-in verdiyi məlumata görə, filippinli konki sürən Maykl Kristian Martines Soçidə keçirilən Olimpiada oyunlarında iştirak etmək üçün anasının evini girov qoyub. İdmançı yalnız bu üsulla yarışa hazırlaşmaq üçün pul tapa bilib. Qeyd edək ki, Maykl Martines ölkəni Olimpiadada təmsil edən yeganə idmançıdır. İdmançının anası Mariya Tereza kömək üçün Filippin prezidentinə müraciət etsə də, onun müraciəti cavabsız qalıb. Qadın demişdir: “Mən düşünmürəm ki, prezident və onun ətrafında olan kimsə f...
  • Olimpia oyunlari haqqinda melumatParaolimpiadada qələbə qazanan insan Mətn ölçüsü: QəhrəmanımızCənubiAfrikadadoğulub. Tamadı OskarLeonardKarlPistoriusolanbugənc 1986-cı ilin 22 noyabrtarixində dünyayagözaçıb, ayaqlarındayaranandeffektlərə görə hələ 11 aylığındaolarkənonunayaqlarını amputasiyaediblər.Gəlinrazılaşaqki,1 yaşlı uşağınayaqsızolması artıqböyükzərbədir.Yüksəknailiyyətlərə yetişənidmançıyavalideynləriböyükdəstəkolublarbelə ki,onlarbalacaOskarabirneçə protezsifariş edərək,onunqaçması,üzməsivə həttavelosipedsürməs...
  • Я люблю заниматься спортомЯ люблю заниматься спортом
  • Методический материал на тему Подготовка к соревнованиям по боксу Наиболее ответственный момент для боксера — соревнования как итог длительной и активной подготовки. Существуют общие принципы подготовки к соревнованиям по боксу; однако ввиду индивидуальных особенностей (характер, привычки, психологическое состояние и т. д.) подготовка к соревнованию каждого боксера может быть стимулирована разному. Новичок стремится не только победить, но, главным образом, искусно боксировать, показать, чему он научился за короткое время подготовки. Мастер, готовящийся, нап...
  • Hereket tezliyinin inkisaf etdirilmesiМювзу:Щярякят тезлийинин инкишаф етдирилмяси. Стандартлар: Мягсяд: Сцрят габилиййятинин инкишаф етдирилмяси; Дярсин вязифяляри: 1. Щярякят тезлийи онун инкишаф етдирян ойунлар, щярякят комплексляри, ойун гайдалары щаггында мялумат вермяк; 2. Щярякятин тезлийини инкишаф етдирян ойунлары, естафетляри тяшкил етмяк вя кечирмяк; 3. Tələbə фяалиййятини тямзимлямяк вя гиймятляндирмяк. Фяндахили интеграсийа: Иш формасы:фронтал, кичик групларла, фярди. Иш цсулу:изащ, щяряки тяфяккцрцн фор... Ясас щисся: 45-50 дяг. Щазырлайыъы щярякятляр: Голлары ашаьыйа саллайараг йериндя гачыш х 2-3 Йериш вя йа гачышда дизляри йухары галдырараг ялляри дизляря вурмаг Дабаны саьры язяляляриня чатдырмагла гачыш Бядяни иряли яймякля йцнэцл гачыш - сцрятлянмя иля гачыш Ясас щярякятляр: Тамамлайыъы щисся: 5-10 дяг. Тяняффцс вя бярпаедиъи щярякятляр. Цмумиляшдирмя вя гиймятляндирмя:Мцяллим щяр бир шаэирдин фярди вя командалы фяалиййятини гиймятляндирир, щярякяти даща дягиг вя тез иъра едян tələbələri гейд едир.
  • Здоровьесберегающие технологии в школеЗдоровьесберегающие технологии в школе В современном обществе школа представляет собой социальный институт, обязательный для каждого ребенка по достижении возраста 6-7 лет. Большую часть дня учащиеся проводят в стенах школы.Сохранение и укрепление здоровья учащихся становится одной из важнейших задач образовательного учреждения. Общеизвестно, что состояние здоровья детей в современных условиях значительно зависит от условий, в которых находятся дети (безопасность пребывания в школе, санитарн...
  • Статья: РИТМИКА КАК КОРРЕКЦИЯ И РАЗВИТИЕ ВЫСШИХ ПСИХИЧЕСКИХ ФУНКЦИЙ У ДЕТЕЙ С ЗАДЕРЖКОЙ ПСИХИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ Угрюмова Л.Н., учитель физической культуры, ритмики МБОУ СОШ № 4 г. Сургут За последнее время урок физической культуры потерпел значительные изменения, связанные с рядом причин, основная из которых-ухудшение здоровья детей. Для обеспечения ...
  • Игры способствующие овладению техникой лыжных ходов!Для быстрого и лучшего усвоения программы лыжной подготовки в первом классе,предлагаю использовать подвижные игры,в которых задействованы простейшие элементы передвижения,подъёмов и спусков на лыжах. Предложенные мною игры помогут заинтересовать детей и привлеч к такому виду спорта как ЛЫЖИ!!!!! ВЕСЕЛЫХ ВАМ УРОКОВ! Прокладка железной дороги Задачи: совершенствование ступающего шага, координации движений, ловкости, выносливости. Инвентарь: лыжи, палки. Место: площадка. Содержание: учащиеся вы...
  • Спортивный праздник, посвященный Дню здоровьяДокумент представляет собой сценарий проведения спортивного праздника для учащихся вторых классов. Включает в себя различные интересные конкурсы, эстафеты, загадки, которые заинтересуют детей младшего школьного и дошкольного возраста, такие как Отгадай-ка, Баскетбольная разминка, Забавная тропиночка, Кто дальше?, Конкурс капитанов, Метко в цель, Музыкальный конкурс, Охотники и утки, Посчитай-ка, Круговая эстафета. Этот спортивный праздник способствует развитию физических каче...
  • Проект Здоровьесбережение в семьеПроект Здоровьесбережение в семье. Введение. Глава I. 1. Роль семьи в воспитании ребенка. 2. Здоровый образ жизни и его основные составляющие. 2.1. Закаливание. 2.2. Режим дня. 2.3. Рациональное питание. Глава II. 3. Формы физического воспитания в семье. 3.1. Пешие прогулки и походы. 3.2. Плавание. 3.3. Лыжные прогулки. 3.4. Катание на коньках. 3.5. Езда на велосипеде. 3.6. Бег. Глава III. 4. Организация до...
  • Цель урока физической культуры с учетом требований ФГОС При подготовке к современному уроку учителю следует учитывать много основных моментов в свете требований новых ФГОС. Некоторые из них вызывают затруднения у учителей физической культуры. Анализ моей педагогической деятельности и деятельности моих коллег показывает, что особенную трудность вызывают: определение темы урока, а также постановка цели и задач урока Анализ методической литературы показывает, что вариантов определений понятия цель не так много. Основные понятия могут быть сведены к таким: планируемый результат; ожидаемый результат определенных действий, осуществляемых самостоятельно или совместно с кем-то; образ будущего результата. Основными характеристиками целей сегодня являются – конкретность, привлекательность ( побудительность), достижимость.
  • Статья для педагогов - Применение на занятиях по плаванию в детском саду нестандартного оборудованияПрименение нестандартног оборудования у дошкольников при обучении плаванию, облегчает разучивание упражнений в воде, ускоряет процесс усвоения навыков плавания , улучшает качество общей физической подготовки детей. А так же делает занятия на воде более эмоциональными, разнообразными, интересными. В наше время в соответствие с ФГОС целесообразно применять нестандартное оборудование на воде, для эффективного, облегчённого и заинтересованного обучения дет...
  • Физические упражнения при сколиозе Сколиоз – это боковое искривление позвоночника. Сколиоз обычно в два раза чаще встречается у девочек, чем у мальчиков. Это состояние может встречаться в любом возрасте, но в основном сколиоз отмечается у детей в возрасте старше 10 лет. Это заболевание может характеризоваться наследственной предрасположенностью, что означает более частую встречаемость сколиоза у людей, родители которых также страдали этим заболеванием. Сколиоз поражает от 3 до 5 человек среди 1000. 2. Различают три основных типа сколиоза: Функциональная форма сколиоза При этом типе сколиоза позвоночный столб ровный, но при этом отмечается его патологическое искривление ввиду некоторых проблем в организме. Причиной такого сколиоза может быть, например, укорочение одной ноги по сравнению с другой, либо спазм мышц спины Нейромышечная форма сколиоза При этом типе сколиоза отмечается нарушение формирования костей позвоночника. Либо кости позвоночника полностью не формируются правил...
  • Статья для педагогов-Нетрадиционные методы закаливания водой дошкольниковЗакаливание - система мероприятий повышающих выносливость организма к многообразным влиянием внешней среды и воспитывающих способность организма быстро и без вреда для здоровья приспособиться к неблагоприятным воздействиям, повышение или понижение воды путём систематического дозированного воздействия. Вода-самая распространённая составляющая жизни на Земле. Главные дарыводы-здоровье, бодрость, хорошее настроение. Жизнь и вода неразделимы. Наиболее важным ...
  • Статья на тему: Критические периоды развития двигательных качеств школьников Статья Критические периоды развития двигательных качеств школьников подчеркивает, что в процессе роста и развития организма человека наблюдаются особые периоды, когда повышается чувствительность к воздействиям внешней среды. Физическое, педагогическое воздействие может дать нужный эффект лишь на определенном этапе, а в другие периоды быть нейтральным или даже отрицательным. В данной статье рассматриваются именно те периоды в жизни школьников, когда определенные типы физических нагрузок даду...
  • Внеклассное мероприятие Смотр строя и песниВ школе необходимо проводить большие мероприятия, посвященных героическому пршлому нашего Отечества(23 февраля,А ну-ка парни,Я граажданин России и т. д.) Сценарии этих мероприятий составляют единый цикл. целесообразно проводить эти мероприятия ежегодно.Проблема патриотического воспитания и гражданского становления подрастающего поколения сегодня одна из актуальных задач государства и общества.Измеенение военно-политической обстановки в мире требует укрепление экономической мощи Отечества, повыше...
  • Поурочный план по физической культуре Баскетбол. Допты екі қолмен кеуде тұсынан беру және қабылдауСабақтың тақырыбы: Баскетбол. Допты екі қолмен кеуде тұсынан беру және қабылдау Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат – міндеттері: А) Ақпараттық: Спортық ойындардың ережелерімен әдіс – тәсілдерін тереңдетіп үйрету, ағзаның жаттыққандығын қамтамасыз ететін қозғалыс қимылдарына іскерліктер мен дағдыларға және де дене мен ақыл ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімділігін қалыптастыру, ойынға деген қызығушылығын арттыру. Ә) Коммуникативтік: Спортық ойындар арқылы оқушыларды ептілікке, батылд...
  • Программа работы пришкольного летнего спортивного лагеря «Спортивный марафон»Программа работы пришкольного летнего спортивного лагеря Цель: сохранение и укрепление здоровья учащихся, обучение здоровому образу жизни. Задачи: · создание условий для организованного отдыха детей, пропаганда здорового образа жизни; · укрепление здоровья, содействие полноценному физическому и психическому развитию; · приобщение ребят к творческим видам деятельности, развитие творческого мышления; · формирование культурного поведения, санитарно-гигиенической кул...
  • Спортивная эстафета Сказочный мир Спортивная эстафета Сказочный мир Ведущий: Здравствуйте, уважаемые коллеги и дети! Сегодня эстафеты будут связаны с вашими любимыми сказками. Обычно сказочные герои веселые и находчивые, дружные и смелые, ловкие и умелые. Я думаю, что и вы такие же. Сегодня соревнуются две команды: Волшебники и Сказочники Представление команд: Волшебники Девиз: Делай чудеса своими руками Будешь волшебниками вместе с нами! Сказочники Девиз: Сказка ложь, Да в ней намек- Добрым молодца...
  • Комплект контрольно-оценочных средств по учебной дисциплине «Технологическое оборудование» основной профессиональной образовательной программы по специальности СПО 151901 Технология машиностроения (Базовой подготовки) В результате освоения учебной дисциплины Технологическое оборудо-вание обучающийся должен обладать предусмотренными ФГОС по специаль-ности 151901 Технология машиностроения(Базовой подготовки) следующими умениями: -читать кинематические схемы; -осуществлять рациональный выбор технологического оборудования для выполнения технологического процесса. и знаниями: - классификацию и обозначения металлорежущих станков; - назначения, область применения, устройство, принципы работы, наладку и техно...
  • Низкий старт, стартовый разбегПлан открытого урока по физической культуре. Тема урока: “Низкий старт, стартовый разбег.” Тема:Низкий старт, стартовый разбег. Цели:Научить, как становиться на низкий старт. Задачи:Совершенствовать учения в беге со старта. Продолжить знакомство с упражнениями школы бега. Наметить домашнее задание по бегу. Вызвать желание оказывать товарищескую взаимопомощь. Ход урока. Построение. Приветствие, рапорт. Объявление темы урока. Повороты на месте. На лево На право 2-3 раза К... 3.ИпНоги на ширине плеч руки на поясе. 3.1. наклон влево правая рука вверх ладонь вниз 3.2. Ип 3.3. наклон вправо левая рука вверх 5-6 раз 3.4. Ип 4. Ноги на ширине плеч руки на поясе. 4.1. руки вверх-встороны 4.2. 2-3 наклон вперед 6-8 раз 4.3 4 Ип 5.Ип. Ноги на ширине плеч. Руки вперед-встороны. 5.1. мах левой ногой достать правую руку. 5.2. ИП 5.3. мах правой ногой достать левую руку. 5.4. ИП 6-8раз 6. Ип ноги вместе в замок за голову. 6.1. сесть 6.2. встать ...
© 2010-2018