- Преподавателю
- Другое
- Самоанализ урока Тыва дыл
Самоанализ урока Тыва дыл
Раздел | Другое |
Класс | - |
Тип | Другие методич. материалы |
Автор | Ооржак С.К. |
Дата | 06.03.2016 |
Формат | docx |
Изображения | Нет |
7-ги класска тыва дылда эрттирген «Кылыг с=ст\г б=д\\н болгаш составтыг с=глекчилер» деп темага чугаа сайзырадылгазыныё ажык кичээлин эрттиргениниё анализи
«Кылыг с=ст\г б=д\\н болгаш составтыг с=глекчилер» деп теманы быжыглаарда, чугаа сайзырадылгазыныё кичээли кылдыр алган мен. Ч\ге дээрге кылыг с=з\- биле илереттинген с=глекчилерни ==реникчилер эки билип алырга, ат с=ст\г с=глекчи-биле холувас. Синтаксистиг сайгарылганы ==реникчилер эки кылыр апаар.
Кичээлдиё сорулгазын чедип алырда бердинген онаалгалар, с=з\глелдер ургуларныё назы- харынга д\гж\р, кижизидикчи утка шынарлыг.
Кичээлдиё тургузуунда бот ажылдарныё хевирлери х=й черни ээлеп турар. Ч\ге дээрге, кичээлдиё хевирин чугаа сайзырадылгазы. Бижимел ажылдардан уруглар кылыг с=ст\г с=глекчи дугайында эки билип, ЧЧК домактарга, домактыё долу синтаксистиг сайгарылгазын кылырынга чазыглар кылбас болур. Ол ышкаш башкы аянныг номчулганы чедип алыр. Чогаал кичээли, т==г\ кичээли-биле харылзаалыг.
Кичээлдиё онзагай талазы уруглар боттарыныё харыыларын тып, бодалдарын илередип, т\ёнеп турар.
Кичээлде с=глекчиге хамаарышкан терминнер, билиглер ==реникчилерге теманы хандыр билип алырынга дуза болган деп бодаар мен.
Кичээлди план езугаар болгаш программа аайы-биле эрттирген. Мен бодаарымга, башкыныё болгаш ==реникчиниё кады демниг ажылдажылгазы кичээлдиё сорулгазын база кичээлде ажыглаттынган метод, технологияларны чедип алырынга дузалыг болган.
Онаалганы берген, ону кылырын ==реникчи шилип алыр.
Кичээлдиё кижизидилгелиг, сайзырадылгалыг, ==редириниё сорулгалары чедип алдынган. Кичээлди эки эрткен деп \нелээр мен.
Бот анализти тыва дыл болгаш чогаал башкызы Ооржак Саида Кысыгбайовна кылган. 19.11.2014 г.
Даянган литературазы:1.Б.С.Волков «Психология урока его подготовка , проведение и анализ», М-2007.
2.Спецвыпуск. Все для классного руководителя,2012, стр 35.