Мастер-класс: Тараадан далганны кылыры

                                                 Справка Мастер –класс  темазы: « Тараадан, тыва далганы кылыры» Сорулгазы: Уругларга тара деп чул? ООН амыдыралга ажыктыын болгаш тыва далганны канчаар кылырын коргузер. Тыва улустун чаагай чанчылдарынга, куш-ажылга ынак болурун чедип алыр. Уругларнын сонууршалдыын.камналгалыг,хундулээчел болурун сайзырадыр. Мастер класстын кыска анализи. Бирги кезээнде. Уруглар тыва чоннун менди езулалы биле эгэлээн. Кыска беседа дузазы –биле,тараадеп чул? Ону ка...
Раздел Другое
Класс -
Тип Конспекты
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Нет
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Справка

Мастер -класс темазы: « Тараадан, тыва далганы кылыры»

Сорулгазы: Уругларга тара деп чул? ООН амыдыралга ажыктыын болгаш тыва далганны канчаар кылырын коргузер. Тыва улустун чаагай чанчылдарынга, куш-ажылга ынак болурун чедип алыр.

Уругларнын сонууршалдыын.камналгалыг,хундулээчел болурун сайзырадыр.

Мастер класстын кыска анализи. Бирги кезээнде. Уруглар тыва чоннун менди езулалы биле эгэлээн. Кыска беседа дузазы -биле,тараадеп чул? Ону кайыын алырыл?оон янзы буру хевирлери -биле таныштырган. Коргузуг материалын ажыглап тургаш, тыва далганы кылыр эт херекселдерни таныштырган(согааш, бала.алгый.былгааш,дээрбэ,деспи,чайгыыш)

Мастер класстын практиктиг кезээн сула шимчээшкинни уруглар тара дугайында шулук -биле эгелээн. Мастер тараадан далганы канчаар алырын уругларга коргузуп тургаш коргускен. Чада аайы-биле баштай шоннаары.челбиири.соктаарын.база катап челбиирин,хоорарын,дугун арыда соктаарын,база катап челбиирин коргускен. Тара соктатына бээрге ону дээрбеге тырткаш далганы аякка урганын уруглар улуг сонуургал биле коргеннер.

3-ку кезээнде уруглар тара дугайында шулуктерни,тывызыктарны,улегер домактарны чугаалап уругларнын соннургалын,камналгалыг болурун сайзырадып. Уругларнын куш -ажылга ынак болурун чедип алган.

Ниитизи -биле мастер салган сорулгазын чедип алган.

11.10.2010.

Седен С К

Справка

Открытое городское занятие по РЭМП в средней группе.

Тема: В гости к бабушке.

Цель: Учить считать предметы (в пределах 5) пользуясь правильным приемами счета.

Учить считать по образцу, устанавливать равенства между двумя группами предметов.

Продолжать учить отгадывать математические загадки, остроумные беседы с использованием национальный региональный компонент.

Развивать зрительное восприятие пространственное, логическое мышление, воображение и проективное видение.

Время проведения: 31.01.2011г

Краткий анализ работы: на занятии присутствовали 15 детей.

1.организационная часть. Игра на внимание «Узкий, широкий» организованна виде мостиков. Детям, нужно выбирать по какому мостику перейти лучше(по- широкому или по- узкому) по узкому можно упасть воду.. использовала художественное слово. Загадка про домашних животных. Счет домашних животных до 5-ти. Примененные на занятии раздаточные, демонстрационные материалы, соответствует зрительному восприятию детей .изготовлены ярко, красочно .эстетично. для успешного усвоения детьми поданного материала, воспитатель старалась работать индивидуально ,поощряла и вовлекала малоактивных детей. Использованная тувинский фольклор такие, как устный счет, остроумные беседы, загадки ,развивает не только воображение, мышление, но и речь детей .Моделирование с геометрическими фигурами развивает мелкую моторику. Структура интегрированного занятия составлена методически верно. Присутствующие воспитатели на занятии давали высокую оценку.

Справку составила

Зам по ВМР Седен СК

Справку









составила: Седен С К зам ВМР.





Справка.

© 2010-2022