- Преподавателю
- Другое
- Мастер-класс: Тараадан далганны кылыры
Мастер-класс: Тараадан далганны кылыры
Раздел | Другое |
Класс | - |
Тип | Конспекты |
Автор | Куулар А.Д. |
Дата | 09.03.2015 |
Формат | docx |
Изображения | Нет |
Справка
Мастер -класс темазы: « Тараадан, тыва далганы кылыры»
Сорулгазы: Уругларга тара деп чул? ООН амыдыралга ажыктыын болгаш тыва далганны канчаар кылырын коргузер. Тыва улустун чаагай чанчылдарынга, куш-ажылга ынак болурун чедип алыр.
Уругларнын сонууршалдыын.камналгалыг,хундулээчел болурун сайзырадыр.
Мастер класстын кыска анализи. Бирги кезээнде. Уруглар тыва чоннун менди езулалы биле эгэлээн. Кыска беседа дузазы -биле,тараадеп чул? Ону кайыын алырыл?оон янзы буру хевирлери -биле таныштырган. Коргузуг материалын ажыглап тургаш, тыва далганы кылыр эт херекселдерни таныштырган(согааш, бала.алгый.былгааш,дээрбэ,деспи,чайгыыш)
Мастер класстын практиктиг кезээн сула шимчээшкинни уруглар тара дугайында шулук -биле эгелээн. Мастер тараадан далганы канчаар алырын уругларга коргузуп тургаш коргускен. Чада аайы-биле баштай шоннаары.челбиири.соктаарын.база катап челбиирин,хоорарын,дугун арыда соктаарын,база катап челбиирин коргускен. Тара соктатына бээрге ону дээрбеге тырткаш далганы аякка урганын уруглар улуг сонуургал биле коргеннер.
3-ку кезээнде уруглар тара дугайында шулуктерни,тывызыктарны,улегер домактарны чугаалап уругларнын соннургалын,камналгалыг болурун сайзырадып. Уругларнын куш -ажылга ынак болурун чедип алган.
Ниитизи -биле мастер салган сорулгазын чедип алган.
11.10.2010.
Седен С К
Справка
Открытое городское занятие по РЭМП в средней группе.
Тема: В гости к бабушке.
Цель: Учить считать предметы (в пределах 5) пользуясь правильным приемами счета.
Учить считать по образцу, устанавливать равенства между двумя группами предметов.
Продолжать учить отгадывать математические загадки, остроумные беседы с использованием национальный региональный компонент.
Развивать зрительное восприятие пространственное, логическое мышление, воображение и проективное видение.
Время проведения: 31.01.2011г
Краткий анализ работы: на занятии присутствовали 15 детей.
1.организационная часть. Игра на внимание «Узкий, широкий» организованна виде мостиков. Детям, нужно выбирать по какому мостику перейти лучше(по- широкому или по- узкому) по узкому можно упасть воду.. использовала художественное слово. Загадка про домашних животных. Счет домашних животных до 5-ти. Примененные на занятии раздаточные, демонстрационные материалы, соответствует зрительному восприятию детей .изготовлены ярко, красочно .эстетично. для успешного усвоения детьми поданного материала, воспитатель старалась работать индивидуально ,поощряла и вовлекала малоактивных детей. Использованная тувинский фольклор такие, как устный счет, остроумные беседы, загадки ,развивает не только воображение, мышление, но и речь детей .Моделирование с геометрическими фигурами развивает мелкую моторику. Структура интегрированного занятия составлена методически верно. Присутствующие воспитатели на занятии давали высокую оценку.
Справку составила
Зам по ВМР Седен СК
Справку
составила: Седен С К зам ВМР.
Справка.