Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)

Раздел Дошкольное образование
Класс 3 класс
Тип Конспекты
Автор
Дата
Формат docx
Изображения Есть
For-Teacher.ru - все для учителя
Поделитесь с коллегами:

Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)Дарс мавзуси: 8 (+) ва (-)

Дарс мақсади: 1. Ўқувчиларга 8 сонини (+) ва (-) усуллари ҳақида

тушунча бериш.

2. Оғзаки ва ёзма мактематик нутқини ривожлантириш.

3. Мустақил фикрлаш, ўйлаш қобилиятларини орттириш. Бир-бирини ҳурмат қилишга дўст аҳил-иноқ яшашга эстетик инсонпарварлик туйғусини шакллантириш

Дарс жихози: карточкалар, расмлар, дарслик

Дарс тури: янги билим бериш

Дарс услуби: тушунтириш

Дарснинг бориши

  • Ташкилий қисм

-Ўқувчилар фикрини жамлаш

Зукко қаро кўзлардан

Доно шғил-қизлардан,

Бурро ширин сқзлардан

Ассалому алайкум

Дарснинг йўналиши билан таништириш. Қуёш тарқатиш

  • Ўтилган мавзуни мустахкамлаш:

Биз қайси вилоятда яшаймиз?

-Жанубий Қозоғистон вилоятида.

Болажонлар биз бугун сиз билан бошқа вилоятларга саёхат уюштирамиз. Саёхат уюштириш учун аввал об-ҳавони билиб оламиз яъни бугун қуёшни тўсиб турган булутларни олиб ташлаймиз. Бу саёхатга чиқиш учун об-ҳаво очиқ бўлиши керак. Бунинг учун булутлар орқасидаги мисолларни ечиб оламиз.



...-2=5Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)

...+3=7Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)

5+5=10Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)

6-3=3Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)

3+2=5

2+2=4

Открытый урок на тему 8 (+) ва (-)

Энди биз мана бу автобусда

саёхатга чиқсак хам бўлади.

Лекин автобуснинг хайдовчиси

бизга бир шарт қўяпти.

Кимда ким уйга вазифани бажарган бўлса шу ўқувчилар автобусга чиқар экан. Ҳаммамиз уйга вазифани тайёрладингизми?

Дафтарлар йиғиб олинади.

Қувноқ дақиқа

Мусиқага машқ харакатлари

Қуёш, қуёш,қуёшхон

Чарақлайсан хар қачон!

Кел, қўлингни бер қуёш!

Бизлар билан кул, қуёш!

Мана болалар биз 1-бекатга ҳам етиб келдик, Бекатда шундай саволлар бор экан. 8 сонини таркибини айтингиз?

4+4=8 1+7=8 2+6=8

3+5=8 0+8=8 7+3=8

Олдингиздаги қуёшни нурини кўпайтиринг!

  • Янги мавзуимиз: 8 (+) ва (-)

Юришда давом этамиз. Дарслик билан ишлаш

Плокатларни осамиз.

2-бекатда қуйдагича топшириқ:

7+1=8 8-1=7 10-7=3

7+2=9 8-2=6 9-8=1

7+3=10 8-3=5 8-7=1

8-4=4 8-8=0

8-5=3

8-6=2

8-7=1

8-8=0

3-мисол. Кесмаларни узунликларни таққослаш

10-8=3

3=3

4-мисол

Ш: катта қошиқ - 10 та -? Ортиқ

Кичкина қошиқ - 8 та

Еч: 10-8=2

Ж: 2 та

  • Мустахкамлаш:

Болалар биз 3-бекатга ҳам етиб келдик. 3-бекатда қуйидагича топшириқ бор.

Карточкалар тарқатамиз

8-1 2+ 6 5+2 7-2

...+1 ^ 8-2 3-…^ 3+1

Қуёш нурларини чизиб бориш

  • Якуний қисм

Мана болажонлар охирги манзилга ҳам етиб келдик. Бу бизнинг пойтахтимиз Астана шахрида жойлашган. Байтерек минораси.

Қани қуёшнинг нурлари кимда кўп экан.

Қўувчиларни баҳолаш

  • Уйга вазифа

5-мисол

© 2010-2022